Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.208 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 26-02-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 135.208 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autohuis Velp |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sophiastraat 74 |
Postcode | 6882 NM |
Plaats | Velp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)26 - 7858598 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohuisvelp.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,9 s
Topsnelheid: 190 km/u
Ledig gewicht: 1.050 kg
Wielbasis: 246 cm
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,7 l/100km (1 op 17,5)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Deze auto nodigt u uit om plaats te nemen achter het sportstuur en onmiddellijk de weg op te gaan. Mooi om te zien en heerlijk om in te zitten zijn de sportstoelen, die u onderweg optimale ondersteuning geven. Bij de rijke uitrusting horen ook 17 inch lichtmetalen velgen, extra getint glas, 2-laags metallic lak, elektrisch bedienbare ramen voor en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
De automatische airconditioning zorgt onder alle omstandigheden voor een prettige temperatuur. De auto neemt u werk uit handen doordat hij zelf veel in de gaten houdt. Een regensensor en een automatisch inschakelbare verlichting nemen waar wanneer de ruitenwissers en het licht aan moeten. Op de plaats van bestemming helpen de parkeersensoren achter u om gemakkelijk en schadevrij in te parkeren. Cruise control houdt automatisch de ingestelde snelheid vast. Zo kunt u zich volledig op het verkeer concentreren. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.
Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Bij een noodstop levert de Brake Assist automatisch nóg meer remkracht om de remweg te verkorten.
U bent nieuwsgierig? Bel of mail ons dan direct om een proefrit te reserveren.
= Bedrijfsinformatie =
Zolang de auto online staat is die beschikbaar......
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS3 Racing | Alleskunner
Wie naar autosport op TV kijkt zal zich meer dan eens hebben afgevraagd: "kan mijn auto dat ook"? Het antwoord is: nee. Alhoewel de sportwagens op TV het uiterlijk hebben van bekende modellen, zijn het onderhuids pure racewagens. Ze zijn daardoor tot veel meer in staat dan de alledaagse straatauto's waar ze van zijn afgeleid. Citroën belooft daar nu verandering in te brengen, door de kennis die het heeft opgedaan in de autosport toe te passen op de DS3. Die auto heet heel toepasselijk: "DS3 Racing".
De DS3 is het pretnummer van Citroen. De Racing-uitvoering vehoogt die pret met een sterkere motor en nog spannendere aankleding. Vereist gewenning, want het mechaniek kan het vermogen nauwelijks aan.
Plus
- sublieme prestaties, verrassend zuinig
- originele vormgeving en aankleding
- uitstekende wegligging
Min
- te weinig gevoel in besturing
- minimale beenruimte ruimte achterin
- voorwielen kunnen vermogen nauwelijks aan
Conclusie
De DS3 is het pretnummer van Citroën. De nieuwe Racing-uitvoering vehoogt die pret nog verder. Dankzij unieke kleurstellingen en een meer dan sportieve aankleding, onscheidt de Racing zich nadrukkelijk van de gewone uitvoeringen. Het blijft echter niet bij alleen uiterlijk vertoon: onderhuids is de DS3 Racing aangescherpt dankzij de kennis die Citroën heeft opgedaan in de autosport.
De turbomotor is bijzonder sterk en dat komt zowel de prestaties als het comfort ten goede. Ook bij kalm meerijden met de verkeersstroom, is het heerlijk om altijd een enorme reserve paraat te hebben. Wanneer het kan en mag, levert de 207 pk sterke turbomotor uitstekende prestaties (0-100 km/u in 6.5 seconden, topsnelheid 235 km/u).
Helaas kunnen de voorwielen het overvloedige vermogen nauwelijks verwerken, waardoor de besturing op z'n zachtst gezegd enige gewennig vereist. Eenmaal vertrouwd met het bijzondere karakter, overtuigt de Racing niet alleen als topmodel van de DS3-lijn, maar ook als de grootste pretmachine die Citroën op dit moment levert.