Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-079-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-06-2012 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.600 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | ZG-079-K Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.598 cc |
Vermogen | 120 kW (163 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Versteeg B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Noord Riezenweg 21 |
Postcode | 3888 LT |
Plaats | Uddel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)577 - 401999 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfversteeg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2011 - 2015
Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 60 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,3 s
Topsnelheid: 212 km/u
Maten
Lengte: 428 cm
Wielbasis: 261 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.338 kg
Laadvermogen: 497 kg
GVW: 1.835 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 715 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 178 g/km
Fijnstofuitstoot: 2,7 mg/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Bovag garantie 12 maanden: 12 maanden Bovag garantie inclusief!!
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Geen nieuwe APK; gepolijst afgeleverd, kosteloos tenaamgesteld, Nieuwe APK keuring, volle tank, voorzien van alle eventueel benodigd onderhoud
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
U bent bij ons van harte welkom op:
Maandag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Dinsdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Woensdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
donderdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Vrijdag 08:00-12:00, 13:00-17:30
Zaterdag 09:00-12:00
Zondag Gesloten
Deze advertentie is met de grootst mogelijke zorgvuldigheid samengesteld. Desondanks is het mogelijk dat de geadverteerde opties / accessoires afwijken van de werkelijke opties / accessoires. Ook kunnen er aan deze advertentie geen rechten worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen DS4 | Opvallend goed
Zoekt u een auto die iedere rit tot een ware sensatie maakt? Een auto die zo opvallend is dat hij de jaloezie en bewondering van al uw collega's uitlokt? Dan is de Citroën DS4 wellicht de auto voor u. De DS4 is gebaseerd op de brave C4, maar is de extravagante levensgenieter van het duo middenklassers van Citroën.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroen een keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier groter.
Plus
- volop rijplezier
- originele vormgeving
- uitstekende prestaties, bescheiden verbruik
Min
- matige ruimte achterin
- achterruiten niet te openen
- forse prijs
Conclusie
Veel auto's proberen twee uitersten te combineren. Ze moeten sportief en toch comfortabel zijn, compact en toch ruim of opvallend en conservatief. Het gevolg is altijd een compromis tussen beide. Daarom brengt Citroën voortaan twee varianten van nieuwe modellen uit. De C4 is de meer behoudende auto van het nieuwe duo middenklassers. De hier gereden DS4 is de levensgenieter.
Als het om rijeigenschappen gaat, heeft Citroën een duidelijke keuze durven maken. De DS4 is stug geveerd en biedt daarom beduidend minder comfort dan de C4. De wegligging is echter stukken beter en het rijplezier enorm.
Dat wordt versterkt door de motoren. De hier gereden HDi 160 en THP 200 zijn beide levendig, sterk en desondanks aangenaam zuinig. Het plezier wordt compleet gemaakt door de creatieve vormgeving, wat deze DS4 in alle opzichten opvallend goed maakt.