Bouwjaar | 19-02-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 187.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-437-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
€ 15.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 19-02-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 187.312 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VL-437-V |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Ebben |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sluisweg 18 |
Postcode | 6581 KA |
Plaats | Malden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)24 - 3434540 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.carebben.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jun 2014 - jul 2016
Cabine: dubbel
Technische informatie
Koppel: 320 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 90 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 155 km/u
Maten
Lengte/hoogte: L1H1
Afmetingen (LxBxH): 496 x 205 x 225 cm
Wielbasis: 300 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.934 kg
Laadvermogen: 1.366 kg
GVW: 3.300 kg
Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 6
Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,5 l/100km (1 op 11,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 3 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
Beschikbare afleverpakketten:
- BOVAG Garantie 6 maanden (zonder meerprijs): https://www.bovag.nl/BovagWebsite/media/BovagMediaFiles/Downloads/Garantie%20en%20voorwaarden/Algemene-Garanti evoorwaarden-Auto-1-2-2018.pdf
- BOVAG Afleverbeurt (zonder meerprijs): De deelnemer garandeert dat het betreffende geadverteerde voertuig wordt afgeleverd met een correct uitgevoerde BOVAG afleverbeurt. Deze afleverbeurt garandeert, op het moment dat het deelnemerscontract wordt ondertekend, de navolgende punten: o Distributieriem minimaal 10.000 km onderhoudsvrij o Zomer / all season banden minimaal 2,5 mm profiel (indien afgeleverd op winterbanden dan minimaal 5,5 mm profiel) o Minimaal 6 maanden apk o Minimaal 6 maanden of 6.000 km onderhoudsbeurt vrij (wat het eerst komt is bepalend).
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Zeer nette Citroën Jumper met dubbele cabine. Deze bus verkeert in topconditie en is zeker niet gebruikt als ''bouwbus''.
= Bedrijfsinformatie =
Autobedrijf Bart Ebben is gespecialiseerd in onderhoud, occasions en schadeherstel. Bij ons koopt u vertrouwen en krijgt u er een auto bij! Wij vinden persoonlijk contact erg belangrijk en doen er alles aan om u perfect van dienst te zijn. Niet alleen bij de aanschaf van uw volgende auto, maar zeker ook daarna. Onze actieve houding en ruim 40-jarige ervaring zorgen ervoor dat uw auto bij ons in goede handen is.
Naast autoverkoop, onderhoud, APK, reparaties, aircoservice en het professioneel herstellen van autoschades leveren wij wereldwijd gebruikte Citroën- en Peugeot-onderdelen. U heeft bij ons daarom de keuze uit reparatie met nieuwe of gebruikte onderdelen: een goede zaak voor het milieu én uw portemonnee!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.