Bouwjaar | 16-01-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 248.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-815-DL |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2017 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 248.995 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | V-815-DL |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 96 kW (131 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Riffi Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hogelandseweg 15 |
Postcode | 6545 AC |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51481792 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.riffiautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Topsnelheid: 150 km/u
Maten
Wielbasis: 345 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.900 kg
Laadvermogen: 1.400 kg
GVW: 3.300 kg
Milieu
CO2-uitstoot: 163 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 152 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
We zijn geopend van maandag tot en met zaterdag van 09:-00 tot 17:00 geopend
Voor meer vragen of extra info, kunt u altijd bellen. Tel: 0651481792
Bezoek ons ook op onze website. www.riffiautos.nl
Adres: Hogelandseweg 15
6545 AC Nijmegen
WEGENS GROTE EXPORTORDER VELE MERKEN AUTO`S EN BEDRIJFSWAGENS GEZOCHT MET OF ZONDER SCHADE
MANKEMENTEN OF GEEN APK
Direct erkende RDW vrijwaringbewijs
snelle en correcte afhandeling
wij zijn elke dag bereikbaar ook avonds en in het weekend
EIGEN OPHAALDIENST DOOR GEHEEL NEDERLAND
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen e-Jumper | Sprong vooruit
Alle bedrijfswagens van Stellantis, het moederbedrijf van Citroën, Opel, Peugeot en Fiat, zijn vernieuwd voor modeljaar 2024. De geheel elektrische modellen profiteren daarvan het meeste, want die krijgen naast een modernere uitrusting ook een nieuwe aandrijflijn. Maakt de Citroën Jumper daarmee een sprong vooruit?
De Citroen Jumper is een grote bus die dankzij een ingenieus opgezette cabine bovengemiddelde laadruimte. De elektrische aandrijflijn zorgt voor comfort en lage kosten per kilometer.
Plus
- compacte cabine voor maximale laadruimte
- grote actieradius e-Jumper
Min
- klein dashboard-kastje
- geen Advance Comfort-stoelen beschikbaar
Conclusie
Stellantis is het moederbedrijf van Citroën, Peugeot, Opel en Fiat. Ruim een derde van alle opbrengsten komt uit bedrijfswagens en daarom zijn alle Stellantis bedrijfswagens vernieuwd voor modeljaar 2024. Dat geldt dus ook voor de Citroën Jumper (en de technisch identieke Fiat Ducato, Opel Movano en Peugeot Boxer).
Nieuwe eisen vanuit de Europese Unie zijn de aanleiding voor deze verjongingskuur. Alle auto's worden verplicht voorzien van nieuwe veiligheidsvoorzieningen. En omdat de fabrikant toch bezig was, is ook het infotainment-systeem vernieuwd. Hiermee zijn de Jumper, Ducato, Movano en Boxer weer bij de tijd, maar dat geldt voor ook voor de concurrentie omdat het hier een verplichte aanpassing betreft.
De proefrit leert daarom vooral dat het concept van de Jumper (en stalgenoten) slim is en blijft. Door het dashboard te kantelen kunnen de stoelen verder naar voren worden geplaatst en kan uit de bestaande lengte meer laadruimte worden gehaald. De elektrische e-Jumper is qua rust en prestaties veruit superieur aan de diesel, zonder dat dat ten koste van de laadruimte gaat.