vorige 312 van 1.368 volgende

Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Comfort XL S&S NETTO PRICE/ DOORLOCK SYSTEMS

€ 7.699,- excl. BTW

Bouwjaar 24-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 396.780 km
Deuren 5
Kenteken V-195-HT
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Comfort XL S&S NETTO PRICE/ DOORLOCK SYSTEMS


€ 7.699,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 24-08-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 396.780 km
Deuren 5
Kenteken V-195-HT
Kleur Overige Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.997 cc
Vermogen 90 kW (123 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohandel-AT
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Cornelis Drebbelstraat 9A
Postcode 6603 BH
Plaats Wijchen
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 14730113 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • navigatiesysteem

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Cabine: enkel

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 69 liter
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 4959 x 1920 x 1940 cm
Wielbasis: 328 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.588 kg
Laadvermogen: 1.512 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.100 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 3

Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 129 per kwartaal

Hierbij aangeboden:

Citroen Jumpy 2.0 BlueHDI 120 Comfort XL S&S NETTO PRICE/ DOORLOCK SYSTEMS!

-Airco
-Cruisecontrol
-DOORLOCK SYSTEMS !
-Elektrische ramen voor


--BTW VOERTUIG-- PRIJS IS NETTO !!


Auto rijdt, auto schakelt en stuurt super!

Bedrijfsinformatie
-Inruil altijd mogelijk!
- Wij zijn 7 dagen in de week op afspraak geopend van 10.00 t/m 20.00 uur

--Wij maken exportdocumenten/ We make exportdocuments/Wir erstellen exportdokumente!!--

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen SpaceTourer | Pleziervaart of werkverkeer?

Soms is zelfs de grootse gezinsauto niet groot genoeg. Dan is een busje een oplossing. Zo is de Citroën Jumpy nu ook verkrijgbaar in een speciale uitvoering met acht zitplaatsen plus ruimte voor bagage. Is de Citroën SpaceTourer daarmee een veredelde bedrijfswagen of een volwaardige gezinsauto?

Autotest | Citroen SpaceTourer Pleziervaart of werkverkeer?

De Citroen SpaceTourer is een geslaagde mix van een busje (Jumpy) en een gezinsauto. De SpaceTourer biedt meer ruimte dan een personenauto met eenzelfde prijskaartje, maar minder luxe en verfijning.

Plus

  • sterke en relatief zuinige dieselmotor
  • rijke en moderne uitrusting
  • prima rijeigenschappen

Min

  • slechts 1 schuifdeur standaard
  • weinig bakjes, vakjes, lades, tafeltjes of haakjes in het interieur

Conclusie

Is de Citroën SpaceTourer een busje of een personenauto? Het antwoord is: beide, want het is een busje voor personenvervoer. Het gebrek aan verfijning maakt duidelijk dat de SpaceTourer in de basis nog steeds een busje is. De moderne en rijke uitrusting is vergelijkbaar met die van een personenauto. Het draait allemaal om de ruimte en op dat punt wint de SpaceTourer het zelfs van de grootste gezinsauto.

Deel deze advertentie