Bouwjaar | 06-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.472 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-NDV-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 06-04-2002 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 237.472 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | 54-NDV-7 Verzekeren |
Kleur | Blauw Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.124 cc |
Vermogen | 44 kW (60 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Car Service Nederland |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Sleutelbloemstraat 12 |
Postcode | 7322 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24460853 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | csnauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Citroen Saxo 1.1i SX NWE APK NAP
- Kenteken: 54-NDV-7
- Merk: Citroen
- Model: Saxo
- APK tot: 11-02-2025
- Tellerstand: 237472 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2002
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: blauw
- Motorinhoud: 1124 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 44 kW / 60pk
- Ledig gewicht: 780 kg
- Max. trekgewicht: 600 kg
- Aantal zitplaatsen: 5
- Verbruik: 6.2 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Aantal sleutels: 1
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 67 - 73 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 3
Exterieur
- Achterruitwisser en sproeier
- Afst. bed. voor centr. deurvergr.
- Centrale vergrendeling
- Getint glas
- Koplampen in hoogte verstelbaar
- Uitzetbare achterzijruiten
Interieur
- Achterbank deelbaar en hoofdsteunen
- Elektrische ramen voor
- Stuurbekrachtiging
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Derde remlicht
- Gordelspanners
Overige
- Bestuurdersairbag
Algemene gegevens
Kilometerstand: 237.425 NAP
Carrosserievorm: Hatchback (3 drs/5 drs)
Aantal deuren: 3
Brandstofsoort: Benzine
Bouwjaar: 2002
Versnellingstype: Handgeschakeld
Kleur: blauw
Technische gegevens
Cilinderinhoud: 1360 cc
Aantal cilinders: 4
Vermogen: 55 kW / 75 pk
Maximaal trekgewicht: 700 kg
Ledig gewicht: 843 kg
Financiele gegevens
Wegenbelasting: € 67 - € 73 per kwartaal
BTW/Marge: Marge
Voor meer info:
Car service Nederland
Sleutelbloemstraat 12
7322 AG Apeldoorn
Tel: 0624460853
www.csnauto.nl
Car Service Nederland
Sleutelbloemstraat 12
7322AG Apeldoorn
0624460853
info@csnauto.nl
csnauto.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleer altijd zelf de zaken welke voor jouw belangrijk zijn en je beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Saxo VTS | Vive Zandvoort
In het najaar van 1999 kreeg de Citroën Saxo een moderner aangezicht. Het front werd iets strakker en ronder, wat de Saxo tot een braaf en vrolijk stadsautootje maakt. De VTS variant van de Saxo doet wat gespierder aan door uitgeklopte wielkasten, dorpelverbreders en een spoiler op de achterklep. Met twee grote ogen aan weerszijden van de kunststof grille kijkt de Saxo vol onschuld de wereld in. Maar let op: wie onschuldig is, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.
De Citroen Saxo VTS 16v is een bommetje op wielen dat zich moeiteloos kan meten met veel duurdere GTI's en GT's. Wie een proefrit maakt, is verkocht. U bent gewaarschuwd.
Plus
- veel raceplezier per gulden
- fenomenaal goed onderstel
- zeer sterke motor
Min
- erg lichte besturing
- geen spectaculair interieur
Conclusie
Eindelijk weer een echte GTi! Geen oud rebel die nu in een maatpak zijn spierkracht aanwendt om op tijd op een afspraak te verschijnen, maar een onvervalste hooligan op wielen. Met bijtgrage remmen, een onwaarschijnlijk goed onderstel en een motor die de inzittenden echt in de stoel kan drukken is de Citroën Saxo VTS 16v de fijnste GTi van dit moment. Dankzij een bescheiden uitstraling is de VTS bovendien een auto waar niemand bezwaar tegen zal aantekenen. Dat het ongehoord leuk is gerenommeerde sportwagens volkomen voor schut te zetten, hoeft de Saxo-eigenaar er niet bij te vertellen.
Tenslotte een waarschuwing voor wie zich waagt aan een proefrit: dit is in beginsel een brave boodschappen auto, maar wie het gas één keer dieper intrapt is letterlijk en figuurlijk verkocht. De Saxo is op z'n zachtst gezegd verslavend. Daarom hierbij excuses aan alle GTi's, GSi's en CRX'en die in een grijs weekend in maart zo schaamteloos op hun nummer zijn gezet. Het moest even, in naam der wetenschap. Want alleen een Citroën racet als een Citroën!