Citroen Saxo 1.1i SX

€ 919,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 09-05-1997
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.453 km
Deuren 5
Kenteken RP-SG-77 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 44 kW (60 pk)

Algemeen

Bouwjaar 09-05-1997
Categorie Oldtimer
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 200.453 km
Deuren 5
Kenteken RP-SG-77 Verzekeren
Kleur Groen Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud -
Vermogen 44 kW (60 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Auto 19
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres De Stoven 21
Postcode 7206 AZ
Plaats Zutphen
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)575 - 840431 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.auto19.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 3e remlicht
  • airbag bestuurder
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Hatchback (5-drs)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 155/70 R13
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 162 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 374 x 162 x 139 cm
Wielbasis: 239 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 800 kg
Laadvermogen: 530 kg
GVW: 1.330 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 450 kg)

Interieur
Interieur: Donkergrijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
Emissieklasse: Euro 2

Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 60 - € 68 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Zekerheidspakket BASIS (zonder meerprijs): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het basispakket is opgenomen in de consumenten verkoopprijs. Hiervoor betaald u dus niks extra!
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Conformiteitsvereiste, Controle bedrijfsvloeistoffen, Technische controle, Tenaamstelling / vrijwaring
- Zekerheidspakket EXTRA (€ 495): Wanneer u als particulier een auto wilt kopen voor privégebruik, dan kunt u bij aanschaf kiezen uit een drietal Zekerheidspakketten. Het EXTRA pakket biedt u meer zekerheid dan het Basispakket en is een voordelige keuze wanneer de auto (bijna) toe is aan onderhoud.
Dit afleverpakket bevat: Algemene Periodieke Keuring (APK), Brandstof 10L, Conformiteitsvereiste, Onderhoud volgens fabrieksvoorschrift, Poetsbeurt, Tenaamstelling / vrijwaring

Deze Citroen Saxo komt uit 1997, werd geleverd van 01-04-1997 tot 31-12-1997 en kostte toen € 11.772,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 1997 op kenteken, is voorzien van een benzinemotor, heeft een maximum vermogen van 44 kW (60 PK) en een cilinderinhoud van 1124 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 162 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,8 seconden. De auto krijgt een nieuwe APK bij aflevering.

= Bedrijfsinformatie =

OPTIONEEL:
Vraag bij ons naar de BOVAG Autoverzekering.
24/7 BOVAG PECHHULP VANAF 5,60 EURO P/M

BOVAG Aankoopgarantie is verkrijgbaar in Zekerheidspakket COMPLEET. Geen BOVAG garantie en toch zekerheid? Op offertebasis kan er garantie worden aangekocht via AutoTrust. Vraag onze verkoper naar de mogelijkheden en voorwaarden.

Wegens een wijziging van onze advertentiebeheerder, kan het mogelijk zijn dat enkele gegevens in deze advertentie onvolledig of onjuist zijn. We trachten dit zo spoedig mogelijk te corrigeren. Twijfelt u over de juistheid van informatie? Vraag het na bij onze verkoper.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Citroen Saxo VTS | Vive Zandvoort

In het najaar van 1999 kreeg de Citroën Saxo een moderner aangezicht. Het front werd iets strakker en ronder, wat de Saxo tot een braaf en vrolijk stadsautootje maakt. De VTS variant van de Saxo doet wat gespierder aan door uitgeklopte wielkasten, dorpelverbreders en een spoiler op de achterklep. Met twee grote ogen aan weerszijden van de kunststof grille kijkt de Saxo vol onschuld de wereld in. Maar let op: wie onschuldig is, is onschuldig tot het tegendeel is bewezen.

Autotest | Citroen Saxo VTS Vive Zandvoort

De Citroen Saxo VTS 16v is een bommetje op wielen dat zich moeiteloos kan meten met veel duurdere GTI's en GT's. Wie een proefrit maakt, is verkocht. U bent gewaarschuwd.

Plus

  • veel raceplezier per gulden
  • fenomenaal goed onderstel
  • zeer sterke motor

Min

  • erg lichte besturing
  • geen spectaculair interieur

Conclusie

Eindelijk weer een echte GTi! Geen oud rebel die nu in een maatpak zijn spierkracht aanwendt om op tijd op een afspraak te verschijnen, maar een onvervalste hooligan op wielen. Met bijtgrage remmen, een onwaarschijnlijk goed onderstel en een motor die de inzittenden echt in de stoel kan drukken is de Citroën Saxo VTS 16v de fijnste GTi van dit moment. Dankzij een bescheiden uitstraling is de VTS bovendien een auto waar niemand bezwaar tegen zal aantekenen. Dat het ongehoord leuk is gerenommeerde sportwagens volkomen voor schut te zetten, hoeft de Saxo-eigenaar er niet bij te vertellen.

Tenslotte een waarschuwing voor wie zich waagt aan een proefrit: dit is in beginsel een brave boodschappen auto, maar wie het gas één keer dieper intrapt is letterlijk en figuurlijk verkocht. De Saxo is op z'n zachtst gezegd verslavend. Daarom hierbij excuses aan alle GTi's, GSi's en CRX'en die in een grijs weekend in maart zo schaamteloos op hun nummer zijn gezet. Het moest even, in naam der wetenschap. Want alleen een Citroën racet als een Citroën!

Deel deze advertentie