Citroen Xsara Picasso 1.8i-16V Image / Airco / CruiseControl / Trekhaak /
€ 1.295,-
Bouwjaar | 18-09-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.725 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-PN-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2004 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 172.725 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 76-PN-SK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.749 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Topper Auto |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koelenhofstraat 7 |
Postcode | 4004 JR |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.topperauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 185/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 190 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 428 x 175 x 164 cm
Wielbasis: 276 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.220 kg
Laadvermogen: 575 kg
GVW: 1.795 kg
Max. trekgewicht: 1.300 kg (ongeremd 655 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 184 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik in de stad: 10,7 l/100km (1 op 9,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6 l/100km (1 op 16,7)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
Deze Citroen Xsara Picasso komt uit 2004, werd geleverd van 01-03-2004 tot 31-03-2005 en kostte toen € 22.833,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2004 op kenteken, is voorzien van een benzine-motor, heeft een maximum vermogen van 85 kW (116 PK) en een cilinderinhoud van 1749 cc.
De personenauto heeft een topsnelheid van 190 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,2 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 7,7 liter per 100 km en hij weegt 1220 kg. De APK is geldig tot 02-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 171,33 per kwartaal.
= Bedrijfsinformatie =
GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten
Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.
Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.
Inruil Mogelijk!
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Citroen Xsara Picasso | Ruime voorsprong
Een gezin struint over een autoboulevard op zoek naar een nieuwe auto. De tweepersoons sportcoupeetjes lonken vader tegemoet. Maar ze vallen direct af, want de nieuwe auto moet plaats bieden aan minimaal vijf personen en een flinke hoeveelheid bagage. Tijdens het bekijken van de diverse middenklassers beginnen de kinderen uit protest te gapen. Bovendien houdt de ruimte op de achterbank van zulke auto's niet over. Het enige alternatief is een MPV, maar die hebben vaak de rijeigenschappen en de uitstraling van een container op wielen. Dan stapt het gezin bij de Citroën-dealer binnen. Daar staat de Citroën Xsara Picasso; een auto met de ruimte van een MPV en de charme van een vlot gelijnde middenklasser. Iedereen gelukkig?
De Citroen Xsara Picasso is een middelgrote MPV. Citroen is daar laat mee, maar heeft de tijd gebruikt om de kunst goed af te kijken van de concurrentie. Rijdt goed, volop ruimte.
Plus
- snel en zuinig
- ergonomisch goed doordacht
- stil en comfortabel
Min
- lastig inleggen 2e versnelling
- geen toerenteller
Conclusie
De Citroën Xsara Picasso behoort tot de meer recent geïntroduceerde ruimteauto's. Citroën had meer bedenktijd en heeft een aantal slimmigheden naar goed Aziatisch voorbeeld simpelweg afgekeken. Dat resulteert in een echte familieauto die even veel rekening houdt met de bestuurder als met de inzittenden.
Dankzij een motor die zeer respectabele prestaties biedt bij een laag verbruik, wordt ook rekening gehouden met het huishoudbudget. Na drie dagen rijden geeft de auto een gevoel van Japans vernuft met Citroën's eigenzinnigheid. Juist dat geeft de auto nu een ruim(t)e voorsprong op de concurrentie (Ivo Kroone).