Dacia Duster 1.6 SCe 4x2 115PK | Bluetooth | Cruise Control | Airco | Trekhaak |

€ 11.950,-

Bouwjaar 17-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.686 km
Deuren 5
Kenteken R-126-BJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Dacia Duster 1.6 SCe 4x2 115PK | Bluetooth | Cruise Control | Airco | Trekhaak |


€ 11.950,-

Algemeen

Bouwjaar 17-02-2017
Categorie Terreinwagen/Pick Up
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 87.686 km
Deuren 5
Kenteken R-126-BJ Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.598 cc
Vermogen 84 kW (114 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Heije
Contactpersoon Harold Heije
Adres Pakhuisweg 18
Postcode 6718 XJ
Plaats Ede
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 520178 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgarageheije.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • dakrail
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2017

Technische informatie
Koppel: 156 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Tankinhoud: 50 liter
Acceleratie (0-100): 11,0 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 432 x 182 cm
Wielbasis: 267 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 632 kg
GVW: 1.697 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 580 kg)

Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 145 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik in de stad: 7,7 l/100km (1 op 13,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,6 l/100km (1 op 17,9)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Deze prijs is op basis van een meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto en eventuele vrijwaring van de inruilauto.
- Afleverpakket viaBovag (€ 1.295 meerprijs):
Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.

Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Deze prijs is op basis van een scherpe internet meeneemprijs. Dit is inclusief geldige APK, tenaamstelling van de auto, eventuele vrijwaring van de inruilauto. U kunt hiernaast ook gebruik maken van een van onze servicepakketten.

Servicepakket Basis €250,-

Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Check op 10 belangrijke punten, wassen en uitzuigen van de auto. 

Servicepakket Plus €795,-

Hiervoor krijgt u Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsbeurt exterieur en Interieur stofzuigen & reinigen, Brandstoftank voor een kwart gevuld, 3 maanden garantie op draaiend gedeelte van de motor en versnellingsbak.

Servicepakket Premium €1295,-

Hiervoor krijgt u Nieuwe Apk, Onderhoudsbeurt volgens fabrieksspecificaties, Tenaamstelling auto, Eventuele vrijwaring inruilauto, Poetsen en polijsten van de complete auto Interieur stofzuigen & reinigen, 15 liter brandstof, Nationale Autopas, 1 jaar Vakgarage Pechhulp, 12 maanden Bovag Garantie.

Garantiewerkzaamheden dienen door Vakgarage Heije te worden uitgevoerd.

Onze auto's worden geplaatst middels een occasion manager platform. Optielijsten worden automatisch ingevuld. Vraag daarom bij een eventuele aankoop altijd of de voor u be

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Dacia Duster | Veel avontuur voor weinig geld

Autotest | Dacia Duster Veel avontuur voor weinig geld

De 3e generatie van de Dacia Duster is meer terreinwagen dan voorheen. Terreinrijden is makkelijker gemaakt, terwijl hybride-aandrijving en een rijke uitrusting het leven makkelijker maken.

Plus

  • voldoende op de openbare weg, sterk in het terrein
  • scherpe prijs
  • ruim en functioneel

Min

  • navigatiesysteem vergeet soms halverwege de rit de route
  • roffelend geluid TCe 130 motor

Conclusie

De derde generatie van de Dacia Duster is ruimer, geavanceerder en moderner vormgegeven dan voorheen. Voortaan zijn mild hybrid en volwaardige hybride motoren leverbaar waarmee de Duster comfortabeler en zuiniger is. Rekening houdende met deze vooruitgang is de prijs minstens zo scherp als voorheen.

Dus rest de vraag: hoe capabel is de derde generatie van de Dacia Duster! Heel capabel! Toen de eerste Duster op de markt verscheen, had Dacia een beperkt programma. Inmiddels levert Dacia de verstandige Sandero, de efficiënte Spring en de ruime Jogger. Daarom kon de nieuwe Duster nog meer terreinwagen worden dan voorheen. Dat blijkt niet alleen uit de vormgeving, maar ook uit de techniek. Voortaan heeft de Duster off-road programma's en camera's rondom waarmee terreinrijden makkelijk wordt gemaakt.

De aandrijflijn is niet zo geavanceerd als die van duurdere terreinwagens, maar in de praktijk komt de Duster heel ver. En als we tenslotte een geheimpje mogen verklappen: na instructies van Dacia op een afgesloten terrein met een vierwielaangedreven Duster is de rest van de proefrit verreden met een tweewielaangedreven auto. Dat avontuur vond deels plaats in een natuurgebied. De foto's bij dit verslag bewijzen dat ook de standaard Duster dankzij de bandenkeuze, bodemvrijheid, in- en uitloophoeken al heel ver komt.

Deel deze advertentie