Bouwjaar | 16-06-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 103.538 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-06-2009 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 103.538 km |
Deuren | 6 |
Kenteken | - |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.390 cc |
Vermogen | 55 kW (75 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Havo Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Egter van Wissekerkeweg 3 |
Postcode | 5307 VA |
Plaats | Poederoijen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 20626250 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.havoauto.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Modelreeks: jan 2010 - mei 2011
Technische informatie
Koppel: 128 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 13,4 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.164 kg
GVW: 1.164 kg
Wielbasis: 290 cm
Interieur
Interieur: Donker grijs, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,1 l/100km (1 op 12,3)
Brandstofverbruik in de stad: 11 l/100km (1 op 9,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Overige informatie
BPM: De getoonde prijs is inclusief BPM
Nette Dacia Logan 1.4 Benzine. Laadvloerlengte van maar liefst 190 cm. Lage wegenbelasting, slechts €37,- per maand, ook voor particulieren! Deze auto is BTW-VRIJ / MARGE, er komen dus GEEN EXTRA KOSTEN meer bovenop de vraagprijs.
= Bedrijfsinformatie =
Kijk op onze website voor meer en grotere foto's. Al onze auto's zijn scherp geprijsd en voorzien van een complete onderhoudshistorie. Inruil van uw huidige auto is altijd mogelijk, kom langs voor een proefrit. De koffie staat altijd klaar. U vindt ons aan de Egter van Wissekerkeweg 3, 5307VA Poederoijen. GSM 06-20626250.
OPENINGSTIJDEN:
Maandag tot en met Vrijdag van 13.00 tot 18.00 uur ('s morgens en 's avonds op afspraak)
Zaterdags 9.00 tot 14.00 uur
(Wij proberen de informatie van onze advertenties zo correct en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Wij ontlenen daarom geen rechten aan de informatie in onze advertenties.)
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Logan | Eenvoud adelt
Bedrijven zijn altijd op zoek naar een gat in de markt. Dacia heeft dat gevonden. Voor een grote groep kopers is een auto niets meer dan vervoer. Imago, vormgeving of luxe zijn allemaal van secundair belang. Voor hen moet een auto vooral betrouwbaar en voordelig zijn. Dacia bouwt al jaren zulke auto's voor het Oostblok. Nu komt de Roemeense fabrikant naar Nederland met de Logan.
De Dacia Logan biedt vervoer van A naar B en niets meer dan dat. Deze goedkoopste auto van Nederland biedt geen verfijning of rijplezier, maar wel volop ruimte en functionaliteit voor zijn geld.
Plus
- eenvoudige, betrouwbare en betaalbare techniek
- veel auto per euro
- uitstekende wegligging en remmen
Min
- te kleine buitenspiegels
- mist raffinement van andere voordelige auto's
- indirecte en onnauwkeurige besturing
Conclusie
Nieuwe automerken worden vaak met schade en schande wijs. Het is echter de consument die voor die lessen betaalt. Dacia heeft niet alleen een lange historie opgebouwd in het Oostblok, maar komt dankzij de samenwerking met Renault goed beslagen ten ijs op de Westerse markt. De Dacia Logan is een prima auto zonder echt grote nadelen.
Dat wil niet zeggen dat het niet duidelijk is waarom de auto zo voordelig is, want dat is overduidelijk. De techniek, de vormgeving en de afwerking zijn elementair en eenvoudig, waardoor iedere vorm van raffinement of verfijning ver te zoeken is. Ook veel kleine zaken die het dagelijks leven veraangenamen ontbreken. Wie Logan rijdt is zich er daarom ieder moment van bewust een eenvoudige auto te hebben gekocht. Daar staat tegenover dat de Logan uniek is in z'n prijssegment, want geen andere auto biedt zo veel ruimte voor zo weinig geld.