Bouwjaar | 23-08-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.239 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-762-JD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
€ 17.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 23-08-2022 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 2.239 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | S-762-JD Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Garage Kleine & Zn. B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nieuwstraat 3 |
Postcode | 6981 AH |
Plaats | Doesburg-Stad |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)313 - 472365 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.renaultkleine.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 14
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 912 kg
Laadvermogen: 388 kg
GVW: 1.300 kg
Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag Garantie (zonder meerprijs): Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG garantie (12 maanden)
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
*** In 2023 is er weer subsidiebudget beschikbaar vanuit de Rijksoverheid voor particulieren die een gebruikte elektrische auto aanschaffen. Dit betekent dat u € 2.000,- subsidie ontvangt bij aanschaf van een gebruikte elektrische auto.
Nooit meer tanken. Een laadkabel volstaat om het accupakket van deze Dacia Spring op te laden. U hoort slechts het lichte gezoem van de elektromotor tijdens het rijden. De auto heeft een opmerkelijk lage kilometerstand van slechts 2239 Elke rit in deze Dacia Spring heeft een tikje meer, dankzij het lederen interieur. Tot de uitrusting van deze Dacia behoren ook 14 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, aluminium dakrailing, neerklapbare achterbank, elektrisch verstelbare buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
De hoogwaardige achteruitrijcamera en het display met hoge resolutie zorgen dat helemaal niets u meer ontgaat van wat er achter de auto gebeurt. Navigatie, onderhoudsstatus, vergrendeling, audio... de mogelijkheden van remote services zijn haast oneindig. Ook deze auto laat zich bedienen en analyseren via uw smartphone! Laat u onderweg niet afleiden, de bediening van het audiosysteem en ook het navigatiesysteem gaat met knoppen op het stuur. Natuurlijk is de audio-installatie voorzien van DAB-ontvangst. Het hele jaar door zorgt airconditioning voor een prettige temperatuur. Met centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Dacia helemaal compleet.
In deze auto zijn verschillende technologieën aanwezig die voor u het verkeer en de omgeving in de gaten houden en die desnoods ook kunnen remmen of bijsturen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing. De veiligheid van deze auto wordt verder verhoogd door
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!