Bouwjaar | 08-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-317-NJ Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 08-07-2021 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 17.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-317-NJ Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Electro |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | - |
Vermogen | 33 kW (45 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Bochane Harderwijk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zuiderbreedte 6 |
Postcode | 3845 MC |
Plaats | Harderwijk |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)341 - 439080 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.bochane.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2021 - 2022
Technische informatie
Koppel: 125 Nm
Aandrijving
Actieradius: 230 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 19,1 s
Topsnelheid: 125 km/u
Maten
Lengte/hoogte: H1
Afmetingen (LxB): 373 x 158 cm
Wielbasis: 242 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 920 kg
Laadvermogen: 366 kg
GVW: 1.286 kg
Accu
Accu: 27 kWh
Accu laden: 7.4 kW, compleet vol in 0 uur en 51 minuten
Accu snelladen: 30 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu en verbruik
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 13,9 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A
Historie
100% Onderhouden: Ja (kwaliteitslabel aanwezig)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen
Garantie
Garantie: 12 maanden
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Standaard Afleverpakket:
- Geldige APK
- Tenaamstelling van het voertuig
- Technisch inspectie
- Vloeistoffen controle en bijvullen
Dit afleverpakket bevat: Wettelijke garantie (12 maanden garantie); 12 Maanden Wettelijke garantie, Geldige APK, Technische inspectie, Tenaamstelling van het voertuig, Vloeistoffen controle en bijvullen
Overige informatie
Minimale laadtijd AC vanaf: 0
Minimale laadtijd AC tot: 100
Minimale laadtijd DC vanaf: 0
Minimale laadtijd DC tot: 80
Minimale laadtijd DC van 0% tot 80%: 56 min
Elektrisch rijden is ontspannen rijden. Achter het stuur van deze Dacia Spring kunt u zich in alle rust concentreren op de weg. De voordelen van de elektromotor spreken voor zich: stil, schoon en snel! Ook 14 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, led-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch verstelbare buitenspiegels, led-dagrijverlichting en neerklapbare achterbank zijn aan boord.
Voor een storingvrije radio-ontvangst zorgt de ingebouwde dab-ontvanger. Harder en zachter met een druk op de knop: de audiobediening op het stuurwiel maakt het mogelijk. Wegwijs in elke wijk, stad of reisbestemming? Daarvoor zorgt het navigatiesysteem! Met één druk op de knop blaast de airconditioning een koele bries door het interieur. Ook achter de auto geen verrassingen bij het inparkeren. Daarvoor zorgt de achteruitrijcamera.
Als bestuurder van deze Dacia bent u nooit alleen. U wordt onderweg bijgestaan door technologische hulpmiddelen die samen met u de weg in de gaten houden. Als het nodig is, grijpen ze zelfs in, door te remmen of bij te sturen. Forward collision warning waarschuwt voor een kop-staart botsing.
Is elektrisch rijden iets voor u? Bel dan nu om een proefrit te maken met deze auto.
Hij is doordacht innovatief en duurzaam als geen ander: de elektrische Dacia Spring biedt met zijn elektrische aandrijving een ongekende rijervaring. Fiscaal aantrekkelijk is de elektromotor, waarmee u niet alleen stil maar ook uitermate pittig kunt rijden. Verder is de Dacia uitgerust met: 14 inch lichtmetalen velgen, aluminium dakrailing, led-achterlichten, metallic lak, elektrisch bedienbare r
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Dacia Spring | Beter. Betaalbaar.
De Dacia Spring heeft een duidelijk doel: elektrisch rijden zo betaalbaar mogelijk maken. Behalve met de prijs wil de Spring ook met de kwaliteiten verleiden tot elektrisch rijden. Daarom is de Spring aangepast voor modeljaar 2024. Autozine maakte alvast kennis met de vernieuwde Spring in een fotostudio in Parijs.
De Dacia Spring is een voordelige elektrische auto. Vanaf 2024 is de uitstraling volwassen en de uitrusting rijk, waarmee de Spring minder als een budgetauto voelt en nog meer als een slimme keuze.
Plus
- scherpe prijs
- minder budget-gevoel vanaf modeljaar 2024
- doordachte ergonomie
Min
- smal interieur
- matige score EuroNCAP crashveiligheid
Conclusie
De Dacia Spring wil het publiek verleiden tot elektrisch rijden met de prijs en de kwaliteiten. Daarom is de kleine Dacia vernieuwd voor modeljaar 2024. Het nieuwe uiterlijk geeft de Spring een minder aandoenlijke en veel zelfverzekerdere uitstraling, waardoor het gevoel van "budgetauto" ook sterk is verminderd. Datzelfde geldt voor het interieur, dat dankzij een nieuwe indeling en nieuwe materialen een veel volwassener uitstraling heeft gekregen.
De uitrusting is rijker geworden. Deels omdat Dacia profiteert van nieuwe technische ontwikkelingen van moederbedrijf Renault, deels omdat de Europese Unie dat vanaf 2024 verplicht. Het weggedrag zou zijn verbeterd met een nieuwe besturing en op maat gemaakte banden. Geheel terecht zijn de batterij en elektromotor ongewijzigd. De actieradius is en blijft voldoende. Met de 45 pk motor is de Spring vooral een stadsauto, met de 65 pk motor vormt ook de snelweg geen probleem.
Het belangrijkste is echter: ondanks alle verbeteringen is de prijs nauwelijks gewijzigd. Kortom: de Spring is beter en betaalbaarder geworden!