Bouwjaar | 30-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.944 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-NFS-1 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2010 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 145.944 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 64-NFS-1 Verzekeren |
Kleur | Groen Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Henri van Erven |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Uiterwaardenstraat 8A |
Postcode | 8081 HJ |
Plaats | Elburg |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51562303 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | handelsonderneming-hvanerven.nl/ |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Daihatsu Cuore 1.0 Cup 145000km NAP
- Kenteken: 64-NFS-1
- Merk: Daihatsu
- Model: Cuore
- APK tot: 30-08-2024
- Tellerstand: 145944 KM
- Carrosserievorm: Hatchback
- Aantal deuren: 5
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2010
- Transmissie: Handgeschakeld
- Kleur: groen
- Motorinhoud: 998 cc
- Aantal cilinders: 3
- Motorcode: 1KR
- Vermogen: 51 kW / 69pk
- Ledig gewicht: 740 kg
- Max. trekgewicht: 600 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 4.4 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
- Hoogte: 1530 cm
- Aantal sleutels: 2
- Onderhoudshistorie aanwezig: Ja
- Motorrijtuigenbelasting: € 51 - 55 per kwartaal
- Emissieklasse: Euro 4
Exterieur
- Achterruitwisser
- Buitenspiegel rechts
- Buitenspiegels in carrosseriekleur
- Bumpers in carrosseriekleur
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Metaalkleur
Infotainment
- Multimedia-voorbereiding
- Radio CD speler
Interieur
- Achterbank in delen neerklapbaar
- Achterbank verstelbaar
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Binnenspiegel automatisch dimmend
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Elektronische remkrachtverdeling
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
Henri van Erven
Uiterwaardenstraat 8A
8081 HJ Elburg
0651562303
h.vanerven@hotmail.com
handelsonderneming-hvanerven.nl/
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!