Bouwjaar | 18-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-GVB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2008 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 102.327 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-GVB-7 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Valk |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Wattstraat 13 |
Postcode | 3771 AG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)342 - 450306 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autovalk.com |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: aug 2007 - jan 2010
Modelcode: L276
Technische informatie
Koppel: 94 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 36 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,1 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 347 x 148 x 153 cm
Wielbasis: 249 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 740 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.250 kg
Max. trekgewicht: 600 kg (ongeremd 250 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 104 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,5 l/100km (1 op 18,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Historie
Aantal eigenaren: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 51 - € 55 per kwartaal
Kleinere auto's hebben grote voordelen. Alleen al in wegenbelasting scheelt het gauw de helft. Zonder in te leveren op comfort en prestaties! De aandrijving van deze Daihatsu wordt verzorgd door een driecilinder benzinemotor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Tot de voorzieningen van deze auto behoren neerklapbare achterbank en bumpers in carrosseriekleur.
Wij leveren deze auto met het tellerrapport van Nationale Autopas. Wilt u met deze Daihatsu Cuore een proefrit maken? Bel of mail ons dan nu voor een afspraak.
= Bedrijfsinformatie =
INRUIL MOGELIJK!
Voor meer informatie of voor het maken van een afspraak kunt u contact opnemen met +31615432912 / 0342-450306.
MOCHT U LANGS WILLEN KOMEN VOOR DEZE AUTO, BELT U DAN ALTIJD EERST EVEN VOORDAT U WEG RIJDT. WIJ HOUDEN DE REISTIJD DE AUTO VOOR U VAST!
Voor een uitgebreide fotoreportage en filmpje kijkt u op www.autovalk.com.
U kunt ons en onze activiteiten ook volgen op facebook.com/autovalk.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Daihatsu Cuore | Goed nieuws
Geachte lezer, Ik schrijf u met goed nieuws. Daihatsu introduceert de nieuwe Cuore. De nieuwe telg claimt een uitzonderlijk laag verbruik en toch prima prestaties. Bovendien belooft Daihatsu's instapmodel een rijkere uitrusting dan ooit en toch een lagere prijs. De Autozine-redactie heeft de Cuore daarom voor u getest.
De nieuwe Daihatsu Cuore is nog zuiniger en nog ruimer dan de voorgaande generaties. Nu ook vlot en comfortabel. Als vanouds is de Cuore uiterst voordelig in aanschaf en gebruik. Betrouwbaar.
Plus
- vlot en zuinig
- veel binnenruimte
- voelt volwassen en solide
Min
- gevoelloos schakelen
- matige wegligging
- alleen als 5-deurs
Conclusie
De nieuwe Daihatsu Cuore is letterlijk om over naar huis te schrijven. Met de nieuwe Cuore heeft Daihatsu een sterke troef in handen. Volgens fabrieksopgave is dit de zuinigste benzineauto van dit moment. In de praktijk is het beloofde verbruik echter lastig te realiseren, maar de Cuore is wel degelijk bijzonder zuinig. Bovendien is de auto vlot en comfortabel.
Daarnaast is de Cuore uitzonderlijk ruim. Achterin biedt de Cuore meer ruimte dan alle andere kleintjes. Zelfs veel grotere auto's bieden minder ruimte op de achterbank dan de nieuwe Cuore. Tenslotte heeft de Cuore een leuke vormgeving, keurige afwerking en een nette prijs. Goed nieuws dus!