Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort + AIRCO / 199.000km 2009

€ 1.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 20-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.000 km
Deuren 5
Kenteken NJ-288-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Daihatsu Sirion 2 1.3-16V Comfort + AIRCO / 199.000km 2009


€ 1.999,-

Algemeen

Bouwjaar 20-07-2009
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 199.000 km
Deuren 5
Kenteken NJ-288-Z Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.298 cc
Vermogen 67 kW (91 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autobedrijf Leeuwis B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Ambachtsweg 11
Postcode 3771 MG
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.autobedrijfleeuwis.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,3 s
Topsnelheid: 170 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 360 x 167 x 155 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 940 kg
Laadvermogen: 510 kg
GVW: 1.450 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 350 kg)

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 137 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik in de stad: 7,5 l/100km (1 op 13,3)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,8 l/100km (1 op 20,8)

Staat
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal

Hier staat een hele fijne " 2e generatie " Sirion met met originele kilometers. Airco, bumpers + spiegels in kleur, centraal op de deur, elektrische ramen(4) + spiegels, geïntegreerde audio af-fabriek met AUX aansluiting, ISOFIX, alle gemak van de 5-deuren én een 1.3 4-cilinder motor i.p.v. een 1.0 3-cilinder ; zelfde gewichtsklasse qua wegenbelasting maar wel gewoon veel meer rijgenot.

De APK is tot 05-10-2024 geldig, reservesleutel en het Tellerrapport (NAP) zijn aanwezig.

Voor iemand die op zoekt is naar een 5-deurs auto die betrouwbaar moet zijn is dit een goede optie!

Hieronder een klein kopietje van wat Google over deze auto te zeggen heeft:
" Met een Daihatsu Sirion 2 ben je zeker zo goed uit. Hij rijdt best, is gemiddeld net even goedkoper in aanschaf, heel betaalbaar in het gebruik en je hebt geen rompslomp en onverwachte kosten, want hij laat je gewoon niet in de steek "..

= Bedrijfsinformatie =

Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Daihatsu Sirion | Groots geworden door klein te blijven

Wanneer iemand vraagt om advies bij de keuze van een auto, komt dat advies na enige omzwervingen en irrelevante details uiteindelijk vrijwel altijd op hetzelfde uit: de meest recente auto in zijn klasse is vaak ook de beste. De fabrikant heeft immers naar de markt gekeken en introduceert alleen een nieuwe auto als die zich positief kan onderscheiden van de concurrentie. Recentelijk onderging de Daihatsu Sirion een ingrijpende facelift die de auto niet tot een nieuwkomer maakt, maar wel een grote verbetering betekent. Is de Daihatsu Sirion een frisse nieuwkomer of een geduchte veteraan?

Autotest | Daihatsu Sirion Groots geworden door klein te blijven

De Daihatsu Sirion onderscheidt zich met een fris uiterlijk, sublieme motor en rijke uitrusting. Daarom voelt de auto grootser dan hij eigenlijk is. Probleemloos en slim.

Plus

  • prima prijs/prestatie verhouding
  • snel en zuinig
  • gedurfd en onderscheidend uiterlijk

Min

  • speling versnellingspook
  • stuurwiel niet verstelbaar
  • geen bevestigings-ogen in bagageruimte

Conclusie

Met de recente facelift is de Daihatsu Sirion weer helemaal van deze tijd. De Sirion heeft letterlijk en figuurlijk een eigen gezicht. Als het om techniek gaat biedt Daihatsu met de Sirion veel waar voor het geld. Dat komt terug in een sublieme motor, een complete standaarduitrusting, hoog veiligheidsniveau en een voor deze klasse zeer hoogstaande afwerking.

Het goede gevoel dat de Sirion tijdens het verblijf bij de redactie wist te geven, wordt bevestigd door respondenten van de Autozine-auto-enquête die zonder uitzondering zeer positief zijn over de betrouwbaarheid en dealers van Daihatsu. Daihatsu weet precies waarin het sterk is en maakt de kleine auto's daarom bij iedere generatie grootser.

Deel deze advertentie