Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.585 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-695-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 28-03-2013 |
Categorie | Cabriolet |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 100.585 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | H-695-HH Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | TwinCar VoF |
Contactpersoon | Robin van de Bunte |
Adres | Zwolseweg 412 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Wenum-Wiesel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3121310 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.twincar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 880 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Afmetingen (LxBxH): 355 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,4 l/100km (1 op 15,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)
Onderhoud
APK: Nieuwe APK bij aflevering
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 79 - € 88 per kwartaal
Nette, prima onderhouden en complete 500 C 1.2 Lounge CABRIO. Optisch en technisch in een goede conditie, alle bescheiden zoals (onderhouds)boekjes, enz., zijn compleet voorhanden.
= Bedrijfsinformatie =
TWINCAR Zwolseweg 412 7345 AM WENUM WIESEL Tel.:+31 (0)6 - 22032363 Tel.:+31 (0)55 - 3121310 WWW.TWINCAR.NL Er worden geen extra afleverkosten in rekening gebracht bij onze occasions. Ondanks dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg worden samengesteld, vragen wij uw begrip voor het feit dat aan de specificaties in deze advertenties geen rechten kunnen worden ontleend.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...