Bouwjaar | 20-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.377 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | T-154-JH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
€ 8.500,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-12-2013 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 79.377 km |
Deuren | 3 |
Kenteken | T-154-JH Verzekeren |
Kleur | Rood Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.242 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ruud van den Beld |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Molenberg 16 |
Postcode | 7364 BT |
Plaats | Lieren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 53850466 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.ruudvandenbeld.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: nov 2007 - aug 2015
Technische informatie
Koppel: 102 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 35 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 14,8 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 359 x 163 x 149 cm
Wielbasis: 230 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 880 kg
Laadvermogen: 440 kg
GVW: 1.320 kg
Max. trekgewicht: 800 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 4
Milieu
CO2-uitstoot: 119 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 88 - € 95 per kwartaal
Nette originele, goed onderhouden, Fiat 500C 500S Cabriolet 1.2 in de SPORT uitvoering!
!! Zuinige 1.2 4-Cylinder met 69PK !!
Bouwjaar; 12-2013.
Kenteken; T-154-JH.
79.377 km
!! ALLE BEURTEN UITGEVOERD !! COMPLETE HISTORIE AANWEZIG !!
Apk: 2-2025.
!! NETTE AUTO EN SCHADEVRIJ !!
!! ALLE ORIGINEEL GELEVERDE SLEUTELS AANWEZIG !!
FIAT ROOD EMOCIONE
FIAT 500S LEDER/VELOURS SPORTINTERIEUR
Dashboard 500S
500S bumpers / side skirts
500S uitlaat
Zwarte exterieur accenten
16 inch ''500S'' lichtmetalen velgen
Elektrisch bedienbare softtop zwart
Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
Airconditioning
Parkeersensoren
Dagrijverlichting.
Bluetooth carkit
Radio / CD met mp3
Blue&Me: Multimedia met USB + Bluetooth (carkit)
3-spaaks 500S multifunctioneel stuurwiel
Elektrische ramen en spiegels.
Centrale vergrendeling met afstandsbediening.
Uitgebreide boordcomputer.
Stuurbekrachtiging
ABS, ASR en Airbags .
enz, enz, enz.
!!! SCHERPE MEENEEMPRIJS !! GARANTIE MOGELIJK IN OVERLEG !!
!! WIJ BEREKENEN GEEN STANDAARD AFLEVERKOSTEN !! INRUIL IS MOGELIJK !!
!! ALLE KEURINGEN TOEGESTAAN !!
= Bedrijfsinformatie =
AAN DEZE ADVERTENTIE KUNNEN GEEN RECHTEN WORDEN ONTLEEND
!! EVEN BELLEN VOOR VERTREK A.U.B *!* WWW.RUUDVANDENBELD.NL *!*
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500C | Tussen klassiek en modern
Wie bij de introductie van de Fiat 500 in 2007 had beweerd dat diezelfde auto 13 jaar later nog op de markt zou zijn, zou voor gek worden verklaard. De gemiddelde auto gaat zes jaar mee en wordt na een facelift na hoogstens acht jaar vervangen door een nieuw model. De Fiat 500 gaat niet alleen al dertien jaar mee, maar is zelfs in het nieuw gestoken! Heeft deze klassieker in wording nog wel bestaansrecht?
De Fiat 500 Hybrid voor modeljaar 2021 is traag, maar met een aangepaste rijstijl zuinig. Het levendige weggedrag en het innemende uiterlijk maken veel goed.
Plus
- innemend uiterlijk
- uitstekend weggedrag
- modern infotainment-systeem
Min
- matige prestaties
- beperkt zicht in binnenspiegel met geheel geopende kap
- zuinig rijden vraagt een sterk aangepaste rijstijl
Conclusie
Heeft de Fiat 500 na 13 jaar en een zoveelste verjongingskuur nog bestaansrecht? Ja en nee. Fiat heeft inmiddels een geheel elektrische 500 geïntroduceerd en die is in alle opzichten superieur aan dit uitgaande model. Bovendien heeft de elektrische 500 een gunstig geprijsd instapmodel waardoor het prijsverschil zo klein is, dat er nauwelijks een reden is om niet voor de elektrische 500 te kiezen.
Dat gezegd hebbende, is de facelift voor modeljaar 2021 wel degelijk een verbetering. De driecilinder in combinatie met een elektrische assistent is zuiniger dan de tweecilinder dan voorheen, alhoewel beide een (sterk) aangepaste rijstijl vereisen om echt zuinig te kunnen rijden. Het nieuwe infotainment-systeem met ondersteuning voor Apple Carplay en Android Auto brengt de 500 weer helemaal bij de tijd. Tenslotte is de aankleding weer verder verfijnd, zodat de 500 nog begeerlijker is geworden. En laat dat nu precies het kenmerk van een klassieker zijn...