Bouwjaar | 14-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.687 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-695-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 14-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 33.687 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | J-695-JF Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Koudijs |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Meulunterseweg 40 |
Postcode | 6741 HN |
Plaats | Lunteren |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 482711 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijf-koudijs.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: apr 2019 - feb 2021
Technische informatie
Koppel: 190 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 188 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 426 x 180 x 160 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 545 kg
GVW: 1.840 kg
Max. trekgewicht: 1.250 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Bekleding: Leder/stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 149 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
Beschikbare afleverpakketten:
- Basis Service Pakket (zonder meerprijs): Technische inspectie + vloeistofcontrole, Geldige APK
- Service Pakket (€ 395): € 395,- : 2 maanden garantie op motor en versnellingsbak, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt, Poetsen interieur/ exterieur, Vervangend vervoer tijdens garantie (excl. brandstof)
- Full Service Pakket (€ 895): € 895,- : 6 maanden garantie, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt conform schema, Professioneel poetsen interieur/ exterieur, Airco controle en afvullen van het systeem, Half volle tank brandstof, Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
- Full Service Pakket (€ 1.495): € 1495,- : 6 maanden BOVAG garantie, Nieuwe APK, Onderhoudsbeurt conform schema, Professioneel poetsen interieur/ exterieur, Airco controle en afvullen van het systeem, Half volle tank brandstof, Vervangend vervoer tijdens garantie ( ex. brandstof)
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck
Dit is een hele fijne stadsauto. Pittig, wendbaar en toch een stuk ruimer dan je denkt. Perfect in conditie, een top-occasion! Deze dealeronderhouden auto is van het bouwjaar 2020 en komt van de eerste eigenaar. Een krachtige driecilinder benzinemotor zorgt voor de aandrijving van deze SUV. Bij de uitrusting van deze Fiat horen onder meer 16 inch lichtmetalen velgen, in hoogte verstelbare passagiersstoel, in delen neerklapbare achterbank, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen achter.
U rijdt snel, zuinig en zeker naar uw bestemming met het full map navigatiesysteem. Audio-aanpassingen doen zonder de weg uit het oog te verliezen? Daar zorgt de audiobediening op het stuur voor! Met de DAB-ontvanger luistert u naar glasheldere digitale radio. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Om de veiligheid onderweg te verhogen, heeft deze
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.