Bouwjaar | 10-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.558 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-154-DK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 27.837,-
Algemeen
Bouwjaar | 10-03-2021 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 47.558 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-154-DK Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.332 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Mulders Tiel |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Franklinstraat 2 |
Postcode | 4004 JK |
Plaats | Tiel |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 616147 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.mulders-autogroep.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modeljaar: 2018
Technische informatie
Koppel: 270 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 48 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,6 s
Topsnelheid: 207 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 426 x 180 cm
Wielbasis: 257 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.295 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.880 kg
Max. trekgewicht: 1.450 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 157 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,9 l/100km (1 op 14,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 190 - € 207 per kwartaal
Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Mulders standaard
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK; 12 maanden SPOTiCAR garantie, 12 maanden SPOTiCAR pechhulp Europa, Afleverbeurt, Apk keuring, RDW-leges
Bij het ontwerpen van de Fiat 500 X stonden uw comfort en uw veiligheid centraal. Deze 500 X is van het bouwjaar 2021, hij heeft 47558 kilometer gelopen. De aandrijving van deze Fiat wordt verzorgd door een viercilinder benzinemotor en een automatische transmissie. Bestuurder en bijrijder krijgen een warm welkom: deze Fiat 500 X is voorzien van verwarmbare voorstoelen. Licht, luxe en gemak komen samen in de vorm van het elektrische bediende glazen panoramadak. Tot de uitrusting behoren ook 19 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, elektrisch inklapbare buitenspiegels, extra getint glas en in delen neerklapbare achterbank.
Nooit meer problemen bij achteruitrijden of inparkeren. De achteruitrijcamera houdt alles in de gaten! Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Kruisingen en afslagen worden een stuk veiliger door de kruisend verkeer detectie. Het comfort wordt verhoogd door de aanwezige automatische airconditioning. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Fiat is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Ook full map navigatiesysteem, DAB ontvangst, sportstuurwiel, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening zijn aan boord.
Deze Fiat is voorzien van verschillende intelligente veiligheidsvoorzieningen. Ze kijken tijdens het rijden als het ware met u mee, ze signaleren potentieel gevaarlijke situaties en in een aantal gevallen kunne
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat 500X | La Dolce Vita
Afgaande op de specificaties in de folder is de Fiat 500X niet de meest rationele keuze. Het model is sinds 2014 op de markt en moet het daarom opnemen tegen veel jongere en modernere concurrenten. Het verbruik is relatief hoog en dat zorgt weer voor een hoge prijs. Daarom heeft Fiat de 500X aangepast voor modeljaar 2022. Weet Fiat de compacte crossover daarmee weer aantrekkelijk te maken?
De Fiat 500X voor modeljaar 2022 is voorzien van een mildhybrid motor. Het verbruik wordt er niet lager mee, maar het comfort neemt sterk toe. Samen met andere verbeteringen de beste 500X sinds 2014.
Plus
- soepele, sterke 1.5 Hybrid motor
- fraaie aankleding Yacht Club Capri editie
- dynamisch en toch comfortabel weggedrag
Min
- hoog verbruik, ondanks hybride techniek
- uitrusting op details verouderd
- forse prijs
Conclusie
De Fiat 500X is langer op de markt dan vrijwel iedere concurrent in zijn segment. Daarom heeft Fiat de 500X vernieuwd en daarbij optimaal gebruik gemaakt van de kracht van het merk. De zogenaamde Yacht Club Capri Cabrio-uitvoering maakt de 500X zo bijzonder, dat menigeen alle rationele argumenten zelfs graag vergeet!
Daarnaast zorgt mildhybrid aandrijving op papier voor een lager verbruik en dus een lagere aanschafprijs. In de praktijk is het verbruik echter hoog en zelfs hoger dan dat van soortgelijke concurrenten zonder enige vorm van elektrische assistentie. Toch biedt de nieuwe motor wel degelijk duidelijke voordelen: door te kiezen voor een traditionele opzet met vier cilinders met een ouderwets grote motorinhoud én de elektrische assistentie biedt de 500X bovengemiddeld veel comfort.
Mede dankzij de vele kleine aanpassingen die de afgelopen jaren zijn gemaakt is de Yacht Club Capri veruit de fijnst rijdende 500X die sinds 2014 is getest. Het is nog steeds geen opwindende of dynamische auto, maar juist een auto om rustig mee te toeren en te genieten van het leven. Of zoals de Italianen zeggen: la dolce vita.