Bouwjaar | 31-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GS-035-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
€ 5.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-07-2015 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 189.824 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | GS-035-H Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 875 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | De Vries Mobiliteit |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Hoenderparkweg 92a |
Postcode | 7335 GW |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 19984890 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.matuna.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Modelreeks: 2009 - 2019
Technische informatie
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 2
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 11,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Lengte: 407 cm
Wielbasis: 251 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.065 kg
Laadvermogen: 585 kg
GVW: 1.650 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 400 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 88 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 3,8 l/100km (1 op 26,3)
Brandstofverbruik in de stad: 4,5 l/100km (1 op 22,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 3,4 l/100km (1 op 29,4)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket
Dit afleverpakket bevat: , Geldige APK, Van binnen en van buiten gereinigd, Vloeistoffen gecontroleerd
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Zeer rijk uitgevoerde Fiat Punto EVO.
Met groot glazen panorama schuif kantel dak.
Uitgevoerd in de zeer strakke kleur Tech House Grey.
De velgen, sideskirts en de uitlaat maken het volledig af.
Wij zijn een jong en dynamisch autobedrijf.
Die zowel door inruil verkregen occasions aanbied.
Als door ons zelf opgezochte jong gebruikt.
Bij ons is alle inruil bespreekbaar.
Denk hierbij aan auto, motor, camper, boot of fiets.
Doordat wij veel onderweg zijn is bellen voor een afspraak echt aanbevolen.
06 199 848 90
Tot snel!
De Vries Mobiliteit
powered by Matuna BV
Hoenderparkweg 92a
(via de Carrouselweg)
7335 GW Apeldoorn
Ondanks dat wij veel aandacht aan onze advertentie tekst besteden.
Kunnen er geen rechten aan ontleent worden en zijn fouten voorbehouden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Punto | Je bent jong en je wilt wat
Je bent jong en je wilt wat. Een ruime auto bijvoorbeeld! En dan het liefst voor de prijs van een kleine auto. Laat dat nou precies zijn wat Fiat aanbiedt met de Punto Young: een middelgrote auto, tegen een klein prijsje. Is dit de perfecte deal?
Een grote auto tegen een kleine prijs. De Punto is al enige tijd op de markt en om concurrerend te blijven, heeft Fiat de prijs verlaagd. Het gebrek aan verfijning neemt men voor die prijs voor lief.
Plus
- nette prijs
- ruim
- geslaagde vormgeving
Min
- goedkope, harde materialen
- TwinAir niet zo zuinig als beloofd
- onhandige vergrendeling achterklep
Conclusie
Fiat prijst de Punto Young aan als een middelgrote auto tegen een kleine prijs. Een proefrit bewijst dat die belofte grotendeels wordt waargemaakt. De lage prijs van dit instapmodel wordt verklaard door het sobere materiaalgebruik, de eenvoudige uitrusting en het weinig geavanceerde onderstel. De TwinAir motor is op papier een zuinigheidswondertje, maar is in de praktijk niet zuiniger dan traditionele motoren.
De Punto Young overtuigt juist met het uiterlijk, de ruimte en natuurlijk de prijs. Bijna alle andere auto's in dit prijssegment zijn kleiner en dus minder ruim. Dus ben je jong en wil je een ruime auto op budget, dan is de Punto Young zeker het overwegen waard.