Bouwjaar | 31-10-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 136.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-VKN-1 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
€ 6.950,-
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2007 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 136.958 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 93-VKN-1 |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 88 kW (120 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Achterberg |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Trapjesweg 13 |
Postcode | 6745 XE |
Plaats | De Klomp |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)318 - 701571 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfachterberg.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelauto
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,8 s
Topsnelheid: 160 km/u
Maten
Wielbasis: 312 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.738 kg
Laadvermogen: 1.225 kg
GVW: 2.963 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (1 handzender)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 137 per kwartaal
Goed rijdende, fijne en nette bus die keurig is bijgehouden en onderhouden! Betreft een marge auto, er komt geen btw meer bij! Inruil is mogelijk.
Wij zijn geopend van:
Maandag t/m vrijdag van 7:30 t/m 17:00
Zaterdag van 8:00 t/m 13:00
In de avond op afspraak
Zondags gesloten
Voor een afspraak of bezichtiging verzoeken wij u vriendelijk altijd telefonisch contact met ons op te nemen of de occasions van uw keuze nog beschikbaar is.
Wij berekenen geen afleveringskosten.
U bent van harte welkom!
Autobedrijf Achterberg
Trapjesweg 13
6745XE De Klomp
0318-701571 of 06-22265354
www.autobedrijfachterberg.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Fiat Scudo | Makkelijk scoren
Een makkelijke manier om geld te besparen en het milieu te ontzien is om elektrisch te gaan rijden. Bovendien is het een manier om goede sier te maken bij klanten! Het aanbod van elektrisch aangedreven busjes groeit daarom snel. Nu Fiat een geheel nieuwe generatie van de Scudo introduceert, is die naast de conventionele motoren ook leverbaar met elektromotor.
De Fiat e-Scudo is een bus die dankzij elektrische aandrijving voordeliger en comfortabeler rijdt dan een standaard bus. Even ruim als de diesel-versie, maar iets minder laadgewicht.
Plus
- enorme vooruitgang t.o.v. dieselmotor
- ruim en praktisch
Min
- (iets) minder zwaar te belasten dan diesel-versie
- Minimaal verschil met soortgelijke bussen van Citroen, Opel en Peugeot
Conclusie
Fiat introduceert de geheel nieuwe Scudo en dat is... weinig opmerkelijk nieuws! Omdat Fiat deel uit maakt van de Stellantis groep, biedt de Italiaanse fabrikant exact dezelfde bus aan als andere merken van hetzelfde moederbedrijf. De onderlinge verschillen zijn minimaal en beperken zich tot de aankleding. De techniek is identiek.
Dat wil echter niet zeggen dat er iets mis is met de Fiat Scudo! Dit is qua ruimte en rijeigenschappen een prima bus. Dankzij de introductie van een elektrisch aangedreven versie is een grote sprong vooruit gemaakt in comfort en efficiency. Daarbij is elektrisch rijden een makkelijke manier om het groene imago van een bedrijf te verbeteren. Dus toen Fiat de kans schoon zag om met minimale investeringen een geheel nieuwe generatie Scudo te introduceren, greep het die kans. Makkelijk scoren toch?