Bouwjaar | 20-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-479-LV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 11.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 20-01-2015 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 106.425 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | H-479-LV Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Nijman BV |
Contactpersoon | Adri Nijman |
Adres | Jonkerspad 8 |
Postcode | 7271 LC |
Plaats | Borculo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)545 - 273235 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autonijman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2014 - 2018
Modelcode: B515
Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 12,7 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 427 x 177 cm
Wielbasis: 252 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.250 kg
Laadvermogen: 465 kg
GVW: 1.715 kg
Max. trekgewicht: 750 kg (ongeremd 675 kg)
Interieur
Bekleding: Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 125 g/km
Fijnstofuitstoot: 1,2 mg/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,3 l/100km (1 op 18,9)
Brandstofverbruik in de stad: 6,6 l/100km (1 op 15,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Staat
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Staat interieur: goed
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 164 - € 179 per kwartaal
Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen): Dit afleverpakket bevat: Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
- Afleverservicepakket Compleet (€ 595 meerprijs):
Om U een zo gunstig mogelijk voorstel te doen, hanteren wij voor al onze occasions rijklaar prijzen. Rijklaar prijs is incl. geldige APK. Voor onderhoud kunt u kiezen voor het "Afleverservicepakket" Het Afleverservicepakket omvat het volgende:
APK (mits de APK minder dan 1 jaar geldig is - Brandstof €25,- .- Onderhoudsbeurt groot (olie en filter verversen, lucht en interieurfilter vervangen) ,- Opnieuw vullen van airco,- 1 Jaar gratis pech hulp Europa,- Reiniging interieur & Exterieur.-
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): Nieuwe APK; Geldige APK, RDW-leges, Wettelijke garantie
Overige informatie
Airconditioning: werkt
Storingsmelding: Nee
Bandenset: Zomerbanden
Alle moeite is genomen om de informatie in deze advertentie zo accuraat en actueel mogelijk weer te geven. Fouten zijn echter nooit uit te sluiten. Controleer bij aankoop de zaken die uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!