Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 16.945,-
Algemeen
Bouwjaar | 2018 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 84.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 998 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf C. Hezeman |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Arnhemseweg 452 |
Postcode | 7361 CL |
Plaats | Beekbergen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 5420599 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autohezeman.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 11,6 s
Topsnelheid: 180 km/u
Ledig gewicht: 1.263 kg
Wielbasis: 252 cm
Interieur
Interieurkleur: hardCoal
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Staat
Algemene staat: zeer goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: zeer goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal
Bang en olufsen sound system!
= Bedrijfsinformatie =
Auto Hezeman is een familie bedrijf.
De eigenaar en oprichter Chris Hezeman Sr is al 41 jaar actief in de auto branche. Wim Steenvoort is al 22 jaar werkzaam bij Auto Hezeman. Hij is verantwoordelijk voor alles omtrent de werkplaats. Chris Hezeman Jr houdt zich bezig met de in- en verkoop en Social Media.
Bij autobedrijf Hezeman staat de klant centraal.
De prijs voor deze auto is inclusief een geldige apk. Elke auto krijgt van ons een pre inspectie en een vloeistof controle. Onderhoud en garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan. de opties of accessoires die uw aankoop beïnvloeden check die goed! een foutje is immers menselijk
wij adverteren met meeneemprijzen.
Bel 055-5420599 of 06-28889404 voor een afspraak of voor een proefrit! Neem een kijkje op onze website voor meerdere occasions. Wij hebben altijd ruim 75 occasions op voorraad.
Uiteraard bent u van harte welkom om langs te komen.
Door de hoge omzet snelheid is het voor ons en u handig om even te bellen voor uw vertrek. Wij kunnen hierdoor helaas geen auto's reserveren.
www.autohezeman.nl
aan deze teksten kunnen geen rechten worden ontleent.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford EcoSport | Ingeburgerd
In 2014 kwam de Ford EcoSport vanuit Zuid-Amerika naar Nederland. Ford had toen namelijk het beleid dat alle modellen overal ter wereld moesten worden verkocht. Echter, de EcoSport was op maat gemaakt voor de Braziliaanse markt en wist niet goed te integreren in Nederland. Daarom is de EcoSport voor modeljaar 2018 aangepast aan de Europese eisen en wensen. Is de EcoSport nu helemaal ingeburgerd?
De Ford EcoSport heeft een facelift ondergaan voor 2018. De auto ziet er beter uit en rijdt beter, maar blijft in de basis een Zuid-Amerikaans budget-model.
Plus
- comfortabel
- prettige 1.0 EcoBoost motor
- modern audio, navigatie en communicatie-systeem
Min
- onhandige constructie achterklep
- blijft achter op gebied van actieve veiligheid
- weggedrag vraagt gewenning
Conclusie
Is de Ford EcoSport helemaal ingeburgerd na de facelift voor modeljaar 2018? Ja, maar binnen de beperkingen van het basisontwerp.
De EcoSport is ontworpen voor landen waarin terreinrijden geen vrijetijdsbesteding, maar noodzaak is. De rijeigenschappen verschillen daarom van die van soortgelijke auto's van andere merken die zich meer op het weggedrag op de openbare weg toeleggen. Of dat een voor- of een nadeel is, is puur persoonlijk.
Daarbij is de EcoSport ontwikkeld als voordelige auto. Dankzij de facelift van 2018 is daar weinig meer van te merken. Op het gebied van actieve veiligheid blijft de EcoSport achter, maar als het gaat om afwerkingskwaliteit, uitstraling en infotainment is de Ford juist heel concurrerend. Sterker nog: de EcoSport voelt voortaan op-en-top Europees!