Bouwjaar | 25-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-298-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.956 cc |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 25-08-2020 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 14.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | L-298-GH Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.956 cc |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Zutphen - Lochem B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Stoven 5 |
Postcode | 7206 AZ |
Plaats | Zutphen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)575 - 526622 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autozutphen-lochem.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: jan 2020 - 2023
Technische informatie
Vermogen elektromotor(en): 91 kW (124 PK)
Vermogen brandstofmotor: 268 kW (364 PK)
Koppel: 825 Nm
Aantal cilinders: 6
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 68 liter
Acceleratie (0-100): 6,0 s
Topsnelheid: 230 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 517 x 200 x 178 cm
Wielbasis: 303 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.441 kg
Laadvermogen: 719 kg
GVW: 3.160 kg
Max. trekgewicht: 2.500 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 66 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 2,9 l/100km (1 op 34,5)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 424 - € 482 per kwartaal
Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 895): Premium Pakket
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden)
= Bedrijfsinformatie =
Nieuwsgierig geworden naar deze prachtige occasion? Neem gerust vrijblijvend contact met ons op
U kunt ons telefonisch bereiken op 0575-526622 (ook via WhatsApp)
of via de mail zijn wij te bereiken via verkoop@autozutphen-lochem.nl
Vertrouwd! Auto Zutphen-Lochem een echt familiebedrijf sinds 1938!
Wij begrijpen dat u het kopen van een auto misschien wel spannend vindt. Daarom zoekt u een betrouwbare partner, en dat is precies waar wij als familiebedrijf het verschil maken.
Let op! Deze advertentie is met zorg opgesteld, gezien de vele specificaties en verschil in uitvoeringen kan er een afwijking optreden. Aan de advertentie en prijzen kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer de opties die voor u belangrijk zijn of vraag één van onze verkoopadviseurs om de optielijst samen te controleren.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Explorer | Slagschip
De Ford Explorer bestaat al vele jaren. Het model is echter nooit eerder in Europa geleverd, want gezien de uitstoot zou deze grote SUV hier onbetaalbaar zijn. De zesde generatie van de Explorer is echter speciaal aangepast voor een entree in Europa. Toch is hij nog even kolossaal als het Amerikaanse model. Wat is er aangepast? En maakt Fords slagschip nu wel kans in Europa?
De Ford Explorer is een extreem grote Amerikaanse SUV die is aangepast voor de Europese markt. Dankzij die aanpassingen is de Explorer relatief voordelig in aanschaf en gebruik. Levendig weggedrag.
Plus
- spectaculair snel
- prima weggedrag
- scherpe prijs
Min
- onhandige locatie laad-aansluiting
- geen plek voor rolhoes bagageruimte
- weinig verfijnd
Conclusie
Graag hadden we de Ford Explorer helemaal afgebrand. Historisch gezien is dit een overmaats, vervuilend, op-en-top Amerikaans slagschip dat volstrekt overbodig is in Europa. Maar nee! Ford Europa heeft deze extreem grote SUV op exact de juiste punten aangepast waardoor het nu juist een slimme aanvulling is op het bestaande aanbod.
Dankzij plug-inhybride aandrijving is de Explorer (relatief) voordelig in aanschaf en gebruik, terwijl niet is ingeleverd op de prestaties. Door gebruik te maken van dezelfde materialen en uitrusting als de doorsnee modellen van Ford kon de prijs nog verder worden gereduceerd. Daarmee is de Explorer even kostbaar als een grote SUV van andere merken, terwijl deze Ford nog een slag groter is. Dankzij het aangepaste onderstel voelt deze Amerikaan zelfs meer Europees dan concurrerende modellen van Europese merken!