Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line | Winterpack | Navigatie | Parkeercamera | Climate Control |

€ 22.440,- incl. BTW

Bouwjaar 28-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.557 km
Deuren 5
Kenteken S-072-XD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Ford Fiesta 1.0 EcoBoost Hybrid ST-Line | Winterpack | Navigatie | Parkeercamera | Climate Control |


€ 22.440,- incl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 28-04-2023
Categorie Hatchback
BTW / Marge BTW Financieren
Kmstand 12.557 km
Deuren 5
Kenteken S-072-XD Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 999 cc
Vermogen 92 kW (125 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sint-Eustatius 2
Postcode 7333 NX
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3575859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2022 - 2023

Technische informatie
Koppel: 170 Nm
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 42 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,4 s
Topsnelheid: 203 km/u

Maten
Afmetingen (LxB): 409 x 176 cm
Wielbasis: 249 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.146 kg
Laadvermogen: 544 kg
GVW: 1.690 kg
Max. trekgewicht: 1.000 kg (ongeremd 605 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 114 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)

Staat
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
- Wensink Zekerheidspakket (€ 895 meerprijs):
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt (minimaal 10.000 km rijden of 12 maanden tot volgende onderhoudsbeurt)
Minimaal 20 liter brandstof
Minimaal 6 mnd geldige APK
Banden > 3mm
Mobiliteits service (Ford Assistance)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Het is een auto die er nog jaren tegenaan kan, deze Ford Fiesta die 8500 kilometer op de teller heeft staan. Het zal niet lang meer duren totdat benzinerijden uit de tijd is. Maar voor nu is dit de beste oplossing: een combi van elektrisch en brandstof, met een hybride motor. Ook in de winter en als het koud is, heeft u het snel weer warm dankzij de stoelverwarming in deze auto. Geen gekleum meer in de koude dagen. Het verwarmd stuurwiel voelt als een weldaad na het ijskrabben. De uitmonstering van deze auto wordt gecompleteerd door onder meer 17 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, in delen neerklapbare achterbank en elektrisch verstelbare buitenspiegels.

Kom maar, kom maar, kom maar... ho! Prettig hoor, zo'n achteruitrijcamera. Met de ingebouwde spraakbediening kunt u de belangrijkste voertuigsystemen bedienen met stemcommando's. De ingebouwde Connected Services vertellen u via de app alles over de status van de auto. Locatie, onderhoudsstatus, brandstofpeil en nog veel meer! Met automatische airconditioning hoeft u alleen de gewenste temperatuur in te stellen. Het systeem doet de rest. Met de DAB-ontvanger heeft u keuze uit talloze digitale radiozenders met de allerhoogste geluidskwaliteit. Met regensensor, cruise control, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer is deze Ford helemaal compleet.

De intelligente veiligheidssystemen in deze auto waken continu over uw veiligheid. Tijdens de rit hebt u altijd een bijrijder, want de verkeersbord-dete

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Fiesta | Een lustrum feest

De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?

Autotest | Ford Fiesta Een lustrum feest

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.

Plus

  • uitgesproken varianten
  • prima weggedrag
  • prettige automaat

Min

  • geen SYNC4
  • mag zuiniger
  • matige ruimte achterin

Conclusie

De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainment­systeem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.

Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.

Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.

Deel deze advertentie