Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.585 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 83-NP-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 16-01-2004 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 220.585 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 83-NP-LG Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.299 cc |
Vermogen | 51 kW (69 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | MP Autobedrijf |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Johannes Huddeweg 14 |
Postcode | 6827 CB |
Plaats | Arnhem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 17477676 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 45 liter
Acceleratie (0-100): 17,3 s
Topsnelheid: 161 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 3917 x 1683 x 1463 cm
Wielbasis: 2.486 cm
Inhoud laadruimte: 284/947 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.007 kg
Max. trekgewicht: 100 kg (ongeremd 100 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Interieur: darkGray, Stof
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 147 g/km
Energielabel: C
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,2 l/100km (1 op 16,1)
Brandstofverbruik in de stad: 8,4 l/100km (1 op 11,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5 l/100km (1 op 20,0)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Algemene staat: goed
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 102 - € 115 per kwartaal
Overige informatie
Bandenmaat: 175/65R14
VERKOCHT
Auto rijdt en schakelt goed
Door inruil binnen gaat ook zo weg
Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact op met ons opnemen. 06-17477676
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676
= Bedrijfsinformatie =
Inruil en financiering mogelijk
Wij maken graag een aanbod om uw huidige auto in te ruilen. Vraag naar de mogelijkheden, stuur hiervoor een bericht naar ons met de volgende gegevens: Kenteken, Kilometerstand en Foto's.
Voor financiering of financial lease kunt u gerust uw gegevens door mailen meestal krijgt u binnen 24 uur antwoord
Wij reageren niet op biedingen. Verzoeken voor kortingen of onderhandelingen over een laatste prijs worden resoluut afgewezen en niet in overweging genomen.
al onze auto`s staan te koop tegen scherpe internet prijzen.
wij rekenen geen afleverkosten.
garantie is mogelijk tegen een meerprijs.
Wij zijn alleen geopend op afspraak. Voor een afspraak of informatie kunt u contact opnemen met ons op 06-17477676
Ook op zaterdag en zondag zijn wij op afspraak open
Voor meer informatie bellen naar
06-17477676
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Fiesta | Een lustrum feest
De zevende generatie van de Ford Fiesta is inmiddels vijf jaar op de markt. In die tijd zijn heel wat nieuwe modellen van andere merken op de markt verschenen. Daarom vernieuwt Ford de Fiesta regelmatig. Na nieuwe uitvoeringen in 2018 en nieuwe motoren in 2020 is het voor modeljaar 2022 tijd voor een nieuw uiterlijk en een rijkere uitrusting. Kan de Fiesta de concurrentie daarmee weer aan?
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022 en maakt daarom een nog groter verschil tussen de luxe, avontuurlijke en sportieve varianten.
Plus
- uitgesproken varianten
- prima weggedrag
- prettige automaat
Min
- geen SYNC4
- mag zuiniger
- matige ruimte achterin
Conclusie
De Ford Fiesta is aangepast voor modeljaar 2022. Omdat de auto recent is voorzien van nieuwe motoren, beperken de aanpassingen zich tot het uiterlijk en de uitrusting. De uitrusting is iets rijker geworden, maar omdat Ford geen kans heeft gezien om het nieuwste infotainmentsysteem ("SYNC4") naar de Fiesta te brengen is de vooruitgang gering.
Het nieuwe uiterlijk vraagt enige gewenning omdat alle uitvoeringen voorheen een dynamische uitstraling hadden. Voortaan heeft de Fiesta standaard een meer ingetogen uitstraling en dat voelt als een verlies. Alleen de sportieve versies hebben nog een uitdagende blik. De grootste winst zit in het familiegezicht: dankzij de aanpassingen past de Fiesta nu beter bij de recent geïntroduceerde modellen van Ford.
Gezien de beperkte aanpassingen is de Fiesta er nauwelijks op vooruit gegaan en heeft het model moeite om te concurreren met soortgelijke modellen van recentere datum van andere merken. En toch is deze hernieuwde kennismaking uiterst positief ervaren. Er is namelijk één ding waarop de Fiesta onverslaanbaar blijft: het weggedrag! Nog altijd is de Fiesta dankzij een sublieme combinatie van comfort en dynamiek en een waar feestje om te rijden.