Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.543 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-387-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 07-01-2019 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 50.543 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | XH-387-K Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 999 cc |
Vermogen | 74 kW (101 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Henk van Schaik |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Harderwijkerweg 134C |
Postcode | 3852 AH |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 51579461 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfhenkvanschaik.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 3
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 52 liter
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 186 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 4378 x 1825 x 1452 cm
Wielbasis: 2.700 cm
Inhoud laadruimte: 375/1.354 l
Gewichten
Ledig gewicht: 1.222 kg
Laadvermogen: 633 kg
GVW: 1.855 kg
Max. trekgewicht: 1.100 kg (ongeremd 660 kg)
Max. dakbelasting: 75 kg
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 107 g/km
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,7 l/100km (1 op 21,3)
Brandstofverbruik in de stad: 5,8 l/100km (1 op 17,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,1 l/100km (1 op 24,4)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 148 - € 167 per kwartaal
GRAAG BELLEN VOOR EEN BEZICHTIGING OM TELEURSTELLING TE VOORKOMEN.
Zeer mooie en rijk uitgevoerde Ford Focus nieuw model. Rijd en schakelt goed. Een nette auto van zowel binnen als van buiten.
Het is een origineel Nederlandse auto waarvan de kilometerstand logisch is, de boekjes aanwezig zijn en de 2e sleutel aanwezig is.
De APK is geldig tot en met 07-01-2025.
Deze auto is voorzien van vele opties zoals onder andere : Verkeersborden herkenning, Pre-collision assist, Lane assist, Hill-hold, Airco, Automatische verlichting, Elektrische ramen, Lichtmetalen velgen, Centrale deurvergrendeling op afstand, Bluetooth telefonie, Parkeersensoren, Led koplampen, AUX/USB aansluiting en nog veel meer
Onze auto's staan binnen en dus droog. Ideaal voor een bezichtiging met slecht weer
De auto die u bij ons koopt wordt bij ons gratis overgeschreven.
Wij brengen geen afleveringskosten in rekening.
Inruilen is mogelijk, bel of mail voor meer info
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Focus | Scherpergesteld
De Ford Focus is een middelgrote auto met een gemiddeld prijskaartje. Het aanbod van dit soort auto's is enorm en de enige manier om te overleven is daarom om voortdurend scherp te blijven. Het kon dus niet missen: al 3 jaar na de introductie van de vierde generatie van de Focus is het nu tijd voor een facelift. Terwijl een handgebouwd exemplaar in een fotostudio in Duitsland werd vastgelegd voor de nieuwe folder, keek Autozine over de schouders mee voor een eerste indruk.
De Ford Focus voor modeljaar 2022 onderscheidt zich meer dan voorheen met een sportief, luxueus of juist avontuurlijk karakter. Dankzij een facelift is de uitrusting weer helemaal bij de tijd.
Plus
- dankzij facelift 2022 weer helemaal bij de tijd
- goede balans tussen comfort en dynamiek
Min
- Onoverzichtelijk door brede A-stijl en kleine buitenspiegels
Conclusie
Binnenkort staat de vernieuwde Ford Focus bij de dealer. Die vernieuwingsronde komt sneller dan gebruikelijk en dat heeft te maken met de grote concurrentie in het segment. Om scherp te blijven heeft Ford het uiterlijk aansprekender gemaakt, is de uitrusting gemoderniseerd en zijn de motoren met eenvoudige middelen iets zuiniger geworden. Daarmee kan de Focus zich weer meten met de nieuwste modellen op de markt en maakt de middenklasser van Ford zijn naam helemaal waar!