Bouwjaar | 11-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.566 km |
Deuren | - |
Kenteken | 92-HVN-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Algemeen
Bouwjaar | 11-03-2009 |
Categorie | Hatchback |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 185.566 km |
Deuren | - |
Kenteken | 92-HVN-3 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | - |
Vermogen | - |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Leliveld Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Beemterweg 75-B |
Postcode | 7341 PD |
Plaats | Beemte Broekland |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 81997806 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.leliveldautomotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Interieur: Antraciet, Stof
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,1 l/100km (1 op 19,6)
Brandstofverbruik in de stad: 6,3 l/100km (1 op 15,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 4
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Origineel Nederlandse goed onderhouden auto welke 11 jaar is bereden door de vorige eigenaar. Nieuwe APK tot 11 maart 2025! Luxe Titanium uitvoering met veel opties zoals: Airco, elektrische ramen en USB.
= Bedrijfsinformatie =
Inruil, garantie en financiering(zakelijk & particulier) is mogelijk bij ons! Kijk voor meer informatie op www.leliveldautomotive.nl.
Wij zijn alle dagen van de week op afspraak geopend, ook 's avonds, op feestdagen en in het weekend! Wij zijn RDW erkend en kunnen overschrijven en eventueel vrijwaren van uw inruilauto direct voor u regelen.
Voor meer informatie of een bezichtiging/proefrit kunt u bellen/whatsappen op 06-81997806.
Graag tot ziens bij:
Leliveld Automotive
Beemterweg 75B
7341 PD Beemte Broekland
Tel: 06-81997806
Website: www.leliveldautomotive.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ka (2008 - 2016) | Rots in de branding
Ruim twaalf jaar lang wist de Ford Ka stand te houden. Deze rots in de branding bleef populair dankzij het tijdloze design. Maar de techniek verouderde wel. Daarom is het nu tijd voor de geheel nieuwe, zuinigere, snellere, veiligere en completere Ford Ka. Zal het nieuwe model net zo'n succes worden als de voorganger?
De Ford Ka haalt maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten. Daarbij is de auto meer verfijnd dan andere kleintjes, waarbij met name de wegligging beter is. Daarbij is de Ka lekker eigenzinnig.
Plus
- kwaliteit en raffinement van grotere, duurdere auto
- uitstekende wegligging
- geslaagde vormgeving
Min
- achterklep alleen met sleutel te ontgrendelen
- iPod interface werkt niet
- veiligheidsgordels niet in hoogte verstelbaar
Conclusie
Is de nieuwe Ford Ka een waardige opvolger van de voorganger? Zeker! Het dynamische, wendbare en uitdagende karakter blijft behouden. De prestaties zijn verdienstelijk en het verbruik aangenaam laag.
Dankzij een slimme opzet weet Ford maximale binnenruimte uit minimale buitenmaten te halen. Wel kent de auto enkele ergonomische missers zoals niet in hoogte verstelbare gordels en een achterklep die alleen met de sleutel is te openen. De beloofde iPod-aansluiting werkt niet.
De Ford Ka onderscheidt zich van de concurrentie dankzij een verfijnd karakter. De rijeigenschappen zijn die van een klein autootje, maar het solide gevoel en het raffinement (afwerking, materiaalkeuze, weggedrag) zijn die van een grote, luxe auto. De Ford Ka is daarom helemaal klaar voor de toekomst. Dit is de nieuwe rots in de branding; KArakterbehoud dus.