Bouwjaar | 21-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-911-BN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 21-09-2022 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | BTW Financieren |
Kmstand | 37.242 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | Z-911-BN Verzekeren |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Hybride |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 2.488 cc |
Vermogen | 164 kW (223 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Wensink Ford Elst |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Nijverheidsweg 10 |
Postcode | 6662 NG |
Plaats | Elst |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)481 - 375176 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.wensink.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Modelreeks: 2019 - 2024
Modelcode: CX482
Technische informatie
Koppel: 200 Nm
Aantal cilinders: 4
Aandrijving
Plug-in hybride: Ja
Tankinhoud: 57 liter
Actieradius: 56 km
Asconfiguratie
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Prestaties
Acceleratie (0-100): 9,2 s
Topsnelheid: 200 km/u
Maten
Afmetingen (LxB): 463 x 188 cm
Wielbasis: 271 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.744 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.320 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 750 kg)
Accu
Accu: 14 kWh
Accu laden: 3.6 kW
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 25 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 1,4 l/100km (1 op 71,4)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 15,8 kWh/100km
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 146 - € 160 per kwartaal
Afleverpakketten
Inbegrepen afleverpakket: Basispakket:
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
Ford, Go Further. Vooruitgang op wielen. In alle opzichten. Het is vermeldenswaard dat deze auto maar 37234 kilometer heeft gereden sinds. Een elektromotor of verbrandingsmotor? Kiezen hoeft niet, want deze auto is hybride. Slim, zuinig en voordelig! Wat bij sommige auto's pure luxe is, heeft deze gewoon aan boord: het elektrisch bediende glazen panorama dak en de elektrisch bedienbare achterklep. Voorzien van zowel stoelverwarming, verwarmbare achterbank alsook een verwarmbaar stuur, zorgt dit voertuig voor uitstekend comfort tijdens koude dagen. Pittig rijden wordt nog comfortabeler dankzij de fraaie sportstoelen. Ook is de auto voorzien van: 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, geluidsisolerende ramen, aluminium dakrailing en elektrisch inklapbare buitenspiegels.
Het digitale dashboard ondersteunt u voortdurend met actuele, bruikbare informatie. Achteruitrijden en inparkeren worden een eitje dankzij de achteruitrijcamera. Als u de adaptive cruise control inschakelt, regelt de auto zelf de snelheid en de afstand tot de auto voor u. Spraaksturing is onderdeel van de uitrusting van deze auto. Met uw stem kunt u de belangrijkste voertuigfuncties bedienen. Waar u zelf ook bent, u staat altijd in contact met de auto via de app op uw smartphone. Zo controleert u uiteenlopende functies, ook op afstand. De Ford is standaard voorzien van: premium audiosysteem, full map navigatiesysteem, achteropkomend verkeer waarschuwing, automatische airconditioning, draadloos opladen en DAB ontvangst.
In de Ford Kuga heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. U verliest de weg geen seconde uit het oog. De dashboardinfo wordt in uw zichtveld geprojecteerd door de head-up display. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid onderweg levert de verkeersbord-detectie. Met het Lane-keeping systeem k
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Kuga | SUV zonder poespas
Een SUV wordt gekozen om het stoere uiterlijk en de veelzijdigheid. Echter, in de praktijk is het uiterlijk de doorslaggevende factor. De kwaliteiten in het terrein blijken van minder belang te zijn en daarom kiest Ford een nieuwe richting met de derde generatie van de Kuga. Hoe ziet de toekomst van de avonturier van weleer er uit?
De Ford Kuga is er met en zonder hybride-aandrijving. De hybride versie geniet in de meeste gevallen de voorkeur. Alleen als het gaat om weggedrag en sleepvermogen is de standaard Kuga in het voordeel
Plus
- prima rijeigenschappen
- ruim en praktisch
- moderne, rijke uitrusting
Min
- 1.5 EcoBoost heeft nauwelijks meerwaarde boven PHEV-versie
Conclusie
Met de derde generatie van de Kuga is Ford een nieuwe weg ingeslagen. Niet langer is de Kuga een avontuurlijke terreinwagen. De nieuwe versie gebruikt dezelfde hoge bouw om maximale ruimte en functionaliteit te bieden. En omdat de Kuga niet langer hoeft te presteren in het terrein maar op de openbare weg, kon Ford zich geheel toeleggen op die laatste en dat komt de rijeigenschappen te goede.
Tegelijkertijd verschilt het karakter van de compacte, lage modellen van Ford. Die onderscheiden zich van de directe concurrenten met een levendig weggedrag. De Kuga daarentegen gebruikt diezelfde kwaliteiten om rust en veiligheid te bieden. In vergelijking met de plug-inhybride is de 1.5 EcoBoost merkbaar lichter en daarom juist wel dynamischer. Toch verdient de plug-inhybride de voorkeur, want die is stiller, sterker, zuiniger en voordeliger in gebruik. Alleen voor wie de Kuga inzet als trekauto of puur kiest voor de dynamiek is de 1.5 EcoBoost de betere keuze.