Ford Ranger 2.0 EcoB. 213 PK Wildtrak Supercab | Trekhaak | Org NL | 1e Eig | Apple CarPlay | Adap. Cruise | Camera |

€ 25.899,- excl. BTW

Bouwjaar 26-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.914 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoB. 213 PK Wildtrak Supercab | Trekhaak | Org NL | 1e Eig | Apple CarPlay | Adap. Cruise | Camera |


€ 25.899,- excl. BTW

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2020
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 159.914 km
Deuren 4
Kenteken -
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Vakgarage Tichelaar
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Lenderinkweg 15
Postcode 6733 AX
Plaats Wekerom
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 469979 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vakgaragetichelaar.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.202 kg
Laadvermogen: 1.115 kg
GVW: 3.270 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Antraciet
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 176 per kwartaal

Afleverpakketten
Optioneel afleverpakket (€ 1.699): Extrapakket F: U krijgt o.a. minimaal 1 jaar APK | onderhoudsbeurt volgens schema | 12 maanden volledige BOVAG-garantie. Kijk voor de volledige specificaties op www.vakgaragetichelaar.nl/afleverpakketten.
Dit afleverpakket bevat: BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Zeer complete Ford Ranger met o.a. Adaptive Cruise Control, Apple CarPlay, Trekhaak en Stoelverwarming.

U bent van harte welkom bij Vakgarage Tichelaar. Al meer dan 30 jaar een betrouwbaar adres voor onderhoud en verkoop van gebruikte auto's.

Financiering nodig? Bereken zelf je maandbedrag op https://www.vakgaragetichelaar.nl/diensten/financiering.

De prijs is op basis van meeneemprijs. Wij streven naar zo hoog mogelijke kwaliteit voor een scherpe prijs. Daarom adverteren wij met de meeneemprijs en kunt u optioneel kiezen voor een afleverpakket. We bieden 4 pakketten aan:
- Basispakket € 399,-. Hiervoor krijgt u minimaal 1 jaar APK | controle van alle vloeistoffen | 1 maand garantie op de motor en versnellingsbak.
- Pluspakket € 699,-. Hiervoor krijgt u een minimaal 1 jaar APK | kleine onderhoudsbeurt | remcontrole | 3 maanden garantie op de motor en versnellingsbak.
- Extrapakket € 1299,-. Hiervoor krijgt u een minimaal 1 jaar APK | onderhoudsbeurt volgens schema | 6 maanden volledige garantie.
- Premiumpakket € 1699,-. Hiervoor krijgt u een minimaal 1 jaar APK | onderhoudsbeurt volgens schema | 12 maanden volledige BOVAG-garantie.

Kijk voor de volledige specificaties op www.vakgaragetichelaar.nl/afleverpakketten.

= Bedrijfsinformatie =

PROEFRIJDEN? U bent van harte welkom deze auto te bezichtigen en een proefrit te maken. Bel ons om een afspraak in te plannen. Bel 0318-469979

Aan deze advertentie kunnen geen rechten worden ontleend. Controleer daarom de opties die voor u doorslaggevend zijn tijdens de proefrit.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie