Ford Ranger 2.0 EcoBlue Wildtrak Supercab verkoopprijs excl. BTW

€ 26.850,-

Bouwjaar 09-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 131.008 km
Deuren 4
Kenteken V-440-ZK
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Ford Ranger 2.0 EcoBlue Wildtrak Supercab verkoopprijs excl. BTW


€ 26.850,-

Algemeen

Bouwjaar 09-05-2019
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 131.008 km
Deuren 4
Kenteken V-440-ZK
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 156 kW (212 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Deys Service B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Dorpsstraat 107
Postcode 6741 AD
Plaats Lunteren
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)318 - 482200 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.deysservice.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • stuurbekrachtiging
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Terreinwagen (grijs kenteken)
Modelreeks: 2015 - 2023

Technische informatie
Koppel: 500 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 10 versnellingen, Automaat
Tankinhoud: 80 liter
Topsnelheid: 180 km/u

Maten
Lengte/hoogte: L1
Afmetingen (LxB): 536 x 187 cm
Wielbasis: 322 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.202 kg
Laadvermogen: 1.068 kg
GVW: 3.270 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 2

Milieu
CO2-uitstoot: 205 g/km
Emissieklasse: Euro 6d-TEMP

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,1 l/100km (1 op 11,0)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,1 l/100km (1 op 14,1)

Staat
Optische staat: goed
Staat interieur: goed

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 202 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Standaard (inbegrepen): Wettelijke garantie, geldige APK, en RDW-leges.
- Bovag garantie en afleverbeurt (zonder meerprijs): Wettelijke BOVAG garantie, geldige APK, en RDW-leges.
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Standaard"): BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt

Getoonde verkoopprijs is exclusief BTW.

Wanneer u de auto komt bekijken, graag van tevoren even bellen.

Graag tot ziens, de koffie staat klaar!

Let op! Komt u kijken? Navigeer dan naar Julianaplein te Lunteren. 

Ondanks de zorg die wij aan onze advertenties besteden, zijn typ- en specificatiefouten voorbehouden.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie