Bouwjaar | 23-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 256.291 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-423-R |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 23-10-2015 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | Marge |
Kmstand | 256.291 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | VR-423-R |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Theo Zegers Trading |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Koopvaardijweg 9A |
Postcode | 6541 BR |
Plaats | Nijmegen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 24928899 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.tzt.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Cabine: anderhalf
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Acceleratie (0-100): 11,8 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 2.005 kg
Max. trekgewicht: 3.200 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 548 x 185 x 184 cm
Wielbasis: 322 cm
Interieur
Interieur: hardCoal, Stof
Aantal zitplaatsen: 2
Milieu
CO2-uitstoot: 206 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,8 l/100km (1 op 12,8)
Brandstofverbruik in de stad: 9,2 l/100km (1 op 10,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7 l/100km (1 op 14,3)
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: zeer goed
Optische staat: gemiddeld
Aantal sleutels: 1
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 160 per kwartaal
In deze sterke en veelzijdige Ford Ranger Pick-Up 4x4 hebben wij een compleet nieuwe motor laten monteren inclusief nieuwe koppeling en natuurlijk de distributieset dus u kunt er weer heel lang van genieten en/of ermee werken, bovendien heeft u een jaar garantie op de nieuwe motor. De auto is gebruikt en heeft dan ook diverse gebruikerssporen welke daarbij normaal zijn, op de foto's kunt u daarvan wel het één en ander zien maar beter is het om gewoon te komen kijken naar de auto. De Ranger heeft een sterke 150 pk dieselmotor en inschakelbare vierwielaandrijving met lage gearing. Heeft u interesse in dit werkpaard neem dan contact met ons op om een afspraak te maken.
>> Theo Zegers Trading is een RDW erkend autobedrijf
= Bedrijfsinformatie =
024 6 777 777 www.tzt.nl info@tzt.nl
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.