Ford Ranger 2.2tdci 160PK Dubbele Cabine 4x4 XLT | Airco | Cruise | Laadbak Cover

€ 14.900,-

Bouwjaar 25-07-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 161.573 km
Deuren 4
Kenteken P6-34-53
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.200 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford Ranger 2.2tdci 160PK Dubbele Cabine 4x4 XLT | Airco | Cruise | Laadbak Cover


€ 14.900,-

Algemeen

Bouwjaar 25-07-2017
Categorie Bedrijfswagen
BTW / Marge BTW
Kmstand 161.573 km
Deuren 4
Kenteken P6-34-53
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 2.200 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam VanStore.nl
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Gildeweg 31
Postcode 3771 NB
Plaats Barneveld
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)342 - 745491 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanstore.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • 4x4 uitvoering
  • abs
  • airbag bestuurder
  • airconditioning
  • boordcomputer
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • startonderbreker

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Cabine: enkel
Referentienummer: 5974

Transmissie
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld

Maten
Lengte/hoogte: L2H1
Afmetingen (LxBxH): 536 x 216 x 181 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 2.209 kg
Laadvermogen: 991 kg
GVW: 3.200 kg
Max. trekgewicht: 3.500 kg

Functioneel
Afmetingen laadruimte: 145 x 155 x 97 cm

Interieur
Interieur: black, Stof
Aantal zitplaatsen: 5

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal sleutels: 3

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

De getoonde prijs is Excl BTW en BPM. Deze auto kan worden omgebouwd naar grijs kenteken 2 persoons. De meerprijs bedraagt € 1950,--. , Met dubbele cabine op NL kenteken is alleen mogelijk op geel kenteken en dan komt er € 7500,- rest bpm bij.

Dit is een auto die is ontworpen voor jouw comfort. Deze dealeronderhouden Ford Ranger van het bouwjaar 2017 heeft 161573 kilometer op de teller staan. De aandrijving komt voor rekening van een dieselmotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. 4x4, 4WD... Deze auto staat maximaal stevig op de banden dankzij de vierwielaandrijving. Ook warmtewerend glas, lendensteun, elektrisch bedienbare ramen, elektrisch verstelbare buitenspiegels en dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

Vanzelfsprekend is deze auto ook van airconditioning voorzien. De cruise control smeekt haast om een lange, lege weg. Even instellen en zoeven maar!

In de Ford Ranger heeft jouw veiligheid en die van jouw omgeving prioriteit. De brake assist zorgt voor een kortere remweg tijdens een noodstop.

Bel nu onze verkoopadviseur voor een proefrit!

= Bedrijfsinformatie =

LET OP: Op al onze voertuigen is geen enkele vorm van garantie, coulance, teruggave, omruiling, terugbetaling of reclamatie mogelijk!

Bij export:
Voor alle Bedrijfswagens met Nederlandse kenteken en een geldige APK kunnen wij een export kenteken voor u maken:

- 14 dagen geldig inclusief verzekering voor € 200,--

Minimale aanbetaling tot koop bedraagt 20% van het totale bedrag (bevestigd door ons) . Wij reserveren geen voertuigen !!. Bevestigde Aanbetaling is aankoop.

In het geval van intracommunautaire levering dienen wij minimaal de volgende gegevens van u te ontvangen: KvK uittreksel van het bedrijf en geldig EU BTW nummer, kopie legitimatie van de ondernemer en een de bankrekening van het betreffende bedrijf. Voor alle BTW voertuigen die buiten de EU gaan hanteren wij een borg van 20% van het volledige factuurbedrag. Zodra u ons heeft geïnformeerd en wij middels het verstrekte douanedocument kunnen verifiëren dat het voertuig de EU heeft verlaten, zullen wij uw borg onmiddellijk terugbetalen.
Neem voor meer informatie contact op met ons verkoopteam!

Disclaimer: (prijs)wijzigingen, fouten en eerdere verkopen zijn voorbehouden!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford Ranger | Alleen voor de show?

Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?

Autotest | Ford Ranger Alleen voor de show?

De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.

Plus

  • uiterst capabel in het terrein
  • groots en comfortabel op de openbare weg

Min

  • gladde bekleding stoelen (Raptor)
  • extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor

Conclusie

Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.

In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.

Deel deze advertentie