Bouwjaar | 12-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.373 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.298 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 12-11-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 192.373 km |
Deuren | - |
Kenteken | - |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.298 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Nidro Auto's b.v. |
Contactpersoon | N. Drost |
Adres | Molenstraat 4 |
Postcode | 4033 AV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Website | www.nidroautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Constructiejaar: 2018
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Maten
Afmetingen (LxBxH): 535 x 186 x 185 cm
Wielbasis: 322 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.120 kg
Laadvermogen: 1.150 kg
GVW: 3.270 kg
Milieu
Emissieklasse: Euro 6
Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Schade: schadevrij
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
Ford Ranger 3.2, 4x4, automaat van 11-2018 met 192.229 km. Limited uitvoering, afkomstig uit België van de eerste eigenaar met Belgische registratie. Zowel optisch als technisch in goede staat.
Voor informatie en/of overleg kunt u mailen verkoop@nidoautos.nl, bellen 0344 604111 of WhatsApp gebruiken 0653 996163.
= Bedrijfsinformatie =
Nidro auto's is gevestigd in het Gelderse Lienden (vlakbij Tiel) en is het juiste adres voor de aanschaf van uw auto, bedrijfswagen of vrachtwagen.
De aangegeven prijs is een internetprijs.
Voor vragen of een proefrit neemt u dan contact met ons op: +31(0)344 604 111
KIJK VOOR ONS GEHELE AANBOD OP WWW.NIDROAUTOS.NL
Alle inruil is bij ons mogelijk.
(Onze advertenties worden met grote zorg samengesteld, echter kan aan de inhoud hiervan geen rechten worden ontleend).
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.