Bouwjaar | 30-08-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 196.447 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-624-RV |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 30-08-2018 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 196.447 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | V-624-RV |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 3.198 cc |
Vermogen | 147 kW (200 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Automobielbedrijf Roy Car BV |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Havenstraat 18 |
Postcode | 7005 AG |
Plaats | Doetinchem |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Website | www.roycar.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Pick-Up (grijs kenteken)
Technische informatie
Aantal cilinders: 5
Bandenmaat: 265/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,6 s
Topsnelheid: 175 km/u
Maten
Wielbasis: 322 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 2.140 kg
Laadvermogen: 1.052 kg
GVW: 3.270 kg
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Milieu
CO2-uitstoot: 228 g/km
Emissieklasse: Euro 6
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,7 l/100km (1 op 11,5)
Brandstofverbruik in de stad: 11,3 l/100km (1 op 8,8)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 168 per kwartaal
= Bedrijfsinformatie =
ROYCAR B.V. is al meer dan 25 jaar gespecialiseerd in de verkoop van gebruikte en nieuwe auto's.
Wij zijn erkend reparateur voor alle merken met behoud van fabrieksgarantie in onze werkplaats.
Kijk voor ons aanbod op onze occasion pagina voor ons totale aanbod. https://roycar.nl/occasions/
Wij verwelkomen u graag bij ROYCAR B.V.
Heeft u vragen of wilt u meer informatie over deze auto neem contact met ons op telefoonnummer 0314-364427 of stuur ons een e-mail op info@roycar.nl.
Wij zijn ook bereikbaar op WhatsApp 0651837278. We streven we ernaar om deze binnen 60 minuten te beantwoorden.
De getoonde prijs is inclusief tenaamstelling, vrijwaren en afleverbeurt en APK.
Inruil en financiering is mogelijk, u kunt ook kiezen voor een van onze afleverpakketten.
Vanaf €350.00 heeft u al een afleverpakket en ook tot de mogelijkheid behoort tot 24 maanden garantie.
Onze advertenties zijn met de grootst mogelijke zorg samengesteld, helaas kunnen er geen rechten worden ontleend aan foutieve invoer van accessoires, optie, druk-en zetfouten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford Ranger | Alleen voor de show?
Soms voldoet een bestelwagen of een busje niet. Als er niet alleen heel veel lading moet worden vervoerd, maar die lading ook nog eens in onherbergzaam gebied moet worden afgeleverd, dan biedt alleen een pickup-truck uitkomst. Ford presenteert met de vijfde generatie van de Ranger meer dan een pickup-truck, want in de speciale "Raptor"-uitvoering is het ook nog eens een echte showauto. Biedt de Ranger Raptor meer dan alleen een stoer uiterlijk?
De Ford Ranger is een middelgrote pickup truck. De Ranger is bedoeld als echt werkpaard en is meer dan terreinwaardig. Als Raptor komt daar het nodige spektakel bij.
Plus
- uiterst capabel in het terrein
- groots en comfortabel op de openbare weg
Min
- gladde bekleding stoelen (Raptor)
- extreem hoog verbruik en uitstoot benzinemotor
Conclusie
Draait het bij de vijfde generatie van de Ford Ranger om de show of om functionaliteit? Dat hangt sterk af van de gekozen uitvoering. Bij een basisversie met dieselmotor draait alles om de functionaliteit. Dan is dit een terreinwaardige pickup-truck die meedeelt in de laatste luxe en veiligheidsvoorzieningen van de personenauto's van Ford. Ten opzichte van de vorige Ranger is het comfort mede daarom sterk verbeterd. Dankzij uitgekiende achterwielophanging past er voortaan bovendien een europallet in de laadbak.
In de hier gereden Raptor-uitvoering is de Ranger spannender om te zien, rijker aangekleed en nog beter geschikt voor zwaar terrein. De benzinemotor is daarbij echter te veel van het goede. Het verbruik en de CO2-uitstoot zijn extreem hoog en niet meer van deze tijd. Bovendien zit de echte kracht van de Ranger in de techniek voor het terreinrijden en voldoet diesel ook. De combinatie van een op maat gemaakt chassis (alleen Raptor), en de samenwerking tussen mechaniek en elektronica geven de Ranger zijn echte kracht.