Ford S-MAX 1.5 ST-Line 7p. | Adaptive Cruise Control | Adaptive LED koplampen | Parkeerassistent | Stoelverwarming |

€ 29.940,-

Bouwjaar 13-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.593 km
Deuren 5
Kenteken X-962-ZL Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Ford S-MAX 1.5 ST-Line 7p. | Adaptive Cruise Control | Adaptive LED koplampen | Parkeerassistent | Stoelverwarming |


€ 29.940,-

Algemeen

Bouwjaar 13-02-2019
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 90.593 km
Deuren 5
Kenteken X-962-ZL Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.498 cc
Vermogen 117 kW (159 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wensink Ford Apeldoorn
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Sint-Eustatius 2
Postcode 7333 NX
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3575859 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.wensink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: 2015 - 2018

Technische informatie
Koppel: 240 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 70 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Breedte: 192 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.684 kg
Laadvermogen: 766 kg
GVW: 2.450 kg
Max. trekgewicht: 1.600 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Leder/stof zwart accent rood, Stof
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,5 l/100km (1 op 15,4)
Brandstofverbruik in de stad: 8 l/100km (1 op 12,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,8 l/100km (1 op 17,2)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 293 - € 320 per kwartaal

Beschikbare afleverpakketten:
- Basispakket (inbegrepen):
Geldige APK
Koper ziet, nadrukkelijk bij dit servicepakket, af van een afleverbeurt en het technisch klaarmaken van het voertuig.
- Wensink Zekerheidspakket (€ 895 meerprijs):
Technische inspectie
Onderhoudsbeurt (minimaal 10.000 km rijden of 12 maanden tot volgende onderhoudsbeurt)
Minimaal 20 liter brandstof
Minimaal 6 mnd geldige APK
Banden > 3mm
Mobiliteits service (Ford Assistance)
Dit afleverpakket bevat (in plaats van afleverpakket "Basispakket"): BOVAG garantie (12 maanden); BOVAG 40-Puntencheck; BOVAG Afleverbeurt; Nieuwe APK

Hij is stijlvol en comfortabel, deze Ford S-Max, en hij is ontworpen om u veilig en comfortabel te laten rijden onder alle omstandigheden. Hij heeft een benzinemotor en een handgeschakelde zesversnellingsbak. Altijd een goede zitpositie bij iedere snelheid, dankzij de sportstoelen. Een handige voorziening op deze auto is de elektrische achterklep die u op afstand kunt openen. Wat passagierscapaciteit betreft zit u hier letterlijk goed vanwege de derde zitrij. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 18 inch lichtmetalen velgen, LED koplampen, sportonderstel, extra getint glas, elektrisch bediende, verwarmde en inklapbare buitenspiegels en verwarmde ruitensproeiers.

Adaptive cruise control is veilig en comfortabel. De snelheidsregelaar houdt automatisch afstand tot het voertuig dat voor u rijdt. Via uw smartphone en Connected Services checkt u eenvoudig de belangrijke functies van de auto, overal en altijd. U luistert naar het audiosysteem. Maar het audiosysteem luistert ook naar u! Alle commando's gaan via spraakbediening. In een auto als deze kunt u niet zonder electronic climate control, zodat de temperatuur altijd goed is. De parkeersensoren waarschuwen wanneer u te krap inparkeert of dat ene paaltje niet hebt gezien. Wat u ook in deze auto kunt vinden zijn regensensor, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en versnellingspook en bagage afdekhoes.

In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. Een belangrijke bijdrage aan de veiligheid ond

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie