Bouwjaar | 01-07-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 264.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-892-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
€ 6.450,-
Algemeen
Bouwjaar | 01-07-2013 |
Categorie | MPV |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 264.670 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | TF-892-X Verzekeren |
Kleur | Zwart Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.560 cc |
Vermogen | 85 kW (116 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Ouwens & Pas Automotive |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Laan van Fasna 87 |
Postcode | 8171 NR |
Plaats | Vaassen |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 50497761 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.op-automotive.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 225/50 R17
Acceleratie (0-100): 13,0 s
Topsnelheid: 180 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 477 x 215 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.603 kg
Laadvermogen: 902 kg
GVW: 2.505 kg
Max. trekgewicht: 1.400 kg (ongeremd 750 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 7
Milieu
CO2-uitstoot: 139 g/km
Energielabel: B
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik in de stad: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,9 l/100km (1 op 20,4)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal
Voor zijn leeftijd en kilometers nog een nette auto. Voorzien van nieuwe koppeling. Voorbanden zijn nieuw. Nieuwe apk! Rijdt en schakelt super. Uitgerust met o.a. trekhaak, climate control, cruise control en navigatiesysteem.
= Bedrijfsinformatie =
Omdat wij iedere klant dezelfde aandacht willen geven én niet al onze auto's op dezelfde locatie staan, verzoeken wij u vriendelijk om te bellen alvorens u deze kant op komt. Het kan anders zijn dat we u niet kunnen helpen, de auto hier niet staat of misschien zelfs alweer verkocht is. En dat zou zonde zijn!
Uiteraard kunt u uw huidige auto bij ons inruilen. Tevens bieden wij aantrekkelijke financieringsmogelijkheden aan voor iedere auto.
Voor vragen kunt u gerust contact opnemen, wij staan u graag te woord. Meer informatie en andere betrouwbare occasions vindt u op onze website www.op-automotive.nl Wij nodigen u van harte uit om deze auto, onder het genot van een heerlijke kop koffie, met eigen ogen te komen bezichtigen. Openingstijden Maandag t/m Vrijdag 09:00 - 18:00 uur, Zaterdag 09:00 - 15:00 uur. Graag tot snel!
Ondanks het feit dat onze advertenties met de grootst mogelijke zorg zijn samengesteld kunnen hier geen rechten aan ontleend worden. Controleer de auto daarom altijd goed tijdens een bezichtiging.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford S-MAX | Wel goed, niet gek
Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.
De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee
Plus
- uiterst comfortabel
- vooruitstrevende, bruikbare elektronica
- prima rijeigenschappen
Min
- niet zo opwindend als vorige generatie
- fors verbruik
- matige binnenruimte gezien de buitenmaten
Conclusie
Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.
Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.