Ford S-MAX 2.0 239pk 7p. | Volleder | Navi | Pano | Cruise | Climate | Pdc | Isofix | Full-option's

€ 17.250,-

Bouwjaar 02-01-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.913 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Ford S-MAX 2.0 239pk 7p. | Volleder | Navi | Pano | Cruise | Climate | Pdc | Isofix | Full-option's


€ 17.250,-

Algemeen

Bouwjaar 02-01-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 118.913 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 175 kW (238 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Gelderland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 38-A
Postcode 8091 AD
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4579417 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagegelderland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • electr. verstelbare bestuurdersstoel
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stoelverwarming
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,8 s
Topsnelheid: 204 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.558 kg
Laadvermogen: 847 kg
GVW: 2.405 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6,8 l/100km (1 op 14,7)
Brandstofverbruik in de stad: 8,8 l/100km (1 op 11,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,7 l/100km (1 op 17,5)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Met een auto als deze Ford S-Max komt u absoluut goed voor de dag. Een krachtige motor geeft deze auto zijn sportieve prestaties. Dankzij de elektrische stoelbediening is het gemakkelijk om de optimale zitpositie te vinden. Een heerlijke hoeveelheid daglicht zorgt voor een riant en ruimtelijk effect door het glazen panoramadak. Met de krachtige xenonverlichting rijdt u ontspannen in het donker. Tot de uitrusting van deze Ford behoren ook 17 inch lichtmetalen velgen, elektrisch inklapbare buitenspiegels, elektrisch bedienbare ramen voor en metallic lak.

Een onopvallend paaltje of een overstekend kind achter de auto brengt risico's met zich mee. Gelukkig laat de achteruitrijcamera feilloos zien of alles veilig is. Zo kan muziek in de auto klinken: het high performance audiosysteem levert topklasse geluid! Of het buiten nu warm is of koud, dankzij electronic climate control is het binnen altijd behaaglijk. Het drukke verkeer eist onderweg al uw aandacht op. Daarom is het goed dat deze Ford is voorzien van diverse systemen die u assisteren tijdens de rit. Een automatisch inschakelbare verlichting neemt het waar als het donker wordt of gaat schemeren, en schakelt dan automatisch de verlichting in. Op dezelfde manier "ziet" de regensensor de eerste spatjes regen en schakelt dan de ruitenwissers in, en als het harder gaat regenen zet hij de ruitenwissers ook in een snellere stand. Voor de lange ritten is de cruise control een verademing. De uitrusting van deze auto is met dashboard met spraakbediening, navigatiesysteem, keyless entry, automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening behoorlijk compleet.

Pragmatisch en veilig als deze auto is, beschikt hij over diverse veiligheidssystemen. Het Lane-keeping systeem garandeert dat u zich niet onverhoeds buiten de lijnen van de rijstrook begeeft. Bij concentratieverlies en toenemende vermoeidheid van de bestuurder, geeft de auto een sterk signaal om u weer bij de les te houden. Hierdoor kunnen veel ongelukken voorkomen worden. Het bandenspanningscontrolesysteem waarschuwt als de druk in een of meer banden te laag wordt. In deze Ford vinden we ver

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie