Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium Automaat 7p. Navi

€ 5.995,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 10-11-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 330.269 km
Deuren 4
Kenteken HH-470-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Ford S-MAX 2.0 TDCi Titanium Automaat 7p. Navi


€ 5.995,-

Algemeen

Bouwjaar 10-11-2011
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 330.269 km
Deuren 4
Kenteken HH-470-B Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Diesel
Transmissie Semi-automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 100 kW (136 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Autohuis Veluwe
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Harderwijkerweg 128C
Postcode 3852 AG
Plaats Ermelo
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 44010336 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbags (achter)
  • airbags (window)
  • airbags gordijn (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (handbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak
  • xenon verlichting

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Semi-automaat
Acceleratie (0-100): 10,9 s
Topsnelheid: 193 km/u

Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.589 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4801 x 1884 x 1660 cm
Wielbasis: 285 cm

Interieur
Aantal zitplaatsen: 7

Milieu
CO2-uitstoot: 159 g/km
Energielabel: C
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 6 l/100km (1 op 16,7)
Brandstofverbruik in de stad: 7,4 l/100km (1 op 13,5)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,2 l/100km (1 op 19,2)

Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig

Staat
Algemene staat: goed
Technische staat: goed
Optische staat: goed
Aantal sleutels: 2

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 475 - € 507 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Inruil is mogelijk!
BEZICHTIGEN ALLEEN OP AFSPRAAK!
Voor vragen of het maken van een afspraak kunt u ons bellen wanneer u best uitkomt.
ALLEEN OP AFSPRAAK OPEN!

WhatsApp/ Viber: +31644010336 / +31 6 53926091

Onze missie is simpel: U ZOEKT, WIJ VINDEN.
Wij bewijzen dat men nog steeds met een bescheiden budget een betrouwbare occasion kan kopen.

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie