Ford S-MAX 2.0 Titanium ST 241PK | Xenon | Leder | Cruise | Climate | Pdc | Trekhaak | Iso | Stoelverw. | Full-option's

€ 16.399,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 01-03-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.299 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Ford S-MAX 2.0 Titanium ST 241PK | Xenon | Leder | Cruise | Climate | Pdc | Trekhaak | Iso | Stoelverw. | Full-option's


€ 16.399,-

Algemeen

Bouwjaar 01-03-2012
Categorie MPV
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 112.299 km
Deuren 5
Kenteken - Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.999 cc
Vermogen 177 kW (241 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Garage Gelderland
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Stationsweg 38-A
Postcode 8091 AD
Plaats Wezep
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)38 - 4579417 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.garagegelderland.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • startonderbreker
  • traction control
  • trekhaak

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 8,4 s
Topsnelheid: 226 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 480 x 192 x 166 cm
Wielbasis: 285 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.604 kg
Laadvermogen: 906 kg
GVW: 2.510 kg
Max. trekgewicht: 1.800 kg (ongeremd 750 kg)

Interieur
Interieur: Zwart, Leder/alcantara
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 180 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,9 l/100km (1 op 12,7)
Brandstofverbruik in de stad: 10,3 l/100km (1 op 9,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,5 l/100km (1 op 15,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 240 - € 272 per kwartaal

Ford, Go Further. Vooruitgang op wielen. In alle opzichten. De uitstekende prestaties van deze auto komen van de viercilinder motor en de automatische transmissie. De achterklep opent automatisch met een druk op de knop. Handig als u met volle handen staat. Tot de voorzieningen van deze auto behoren 17 inch lichtmetalen velgen, LED-dagrijverlichting, elektrisch inklapbare buitenspiegels, in hoogte verstelbare voorstoelen, extra getint glas en LED-achterlichten.

Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van electronic climate control is voorzien. Soms heeft u meer parkeerruimte dan u denkt. Maar soms ook niet. De parkeersensoren vertellen precies hoeveel. Achter het stuur van deze Ford bent u niet alleen. De auto kijkt als het ware met u mee tijdens de rit. De regensensor schakelt de ruitenwissers in als het nodig is en de automatisch inschakelbare verlichting doet de lichten voor u aan. Lange stukken vermoeiend? Niet met de cruise control! Deze Ford is voorzien van automatisch dimmende binnenspiegel, lederen stuur en centrale deurvergrendeling met afstandsbediening.

In de Ford S-Max heeft uw veiligheid en die van uw omgeving prioriteit. In het instrumentarium ziet u tijdens de rit ook de belangrijkste verkeersborden aangegeven, die de auto automatisch voor u leest. Met het Lane-keeping systeem komt u nooit per ongeluk buiten de rijstrook. Bandenspanning checken hoeft niet. Het bandenspanningscontrolesysteem houdt de druk in de gaten. In deze Ford vinden we verder een hill hold functie en brake assist.

Meer weten over deze auto? U bent van harte welkom om hem te komen bekijken.

= Bedrijfsinformatie =

deze advertentie is met de grootst mogelijke zorg samengesteld er kunnen geen rechten aan ontleend worden (een eventueel foutje is immers menselijk).
Voor meerdere foto's van deze auto kijk dan even op onze website.
Het is verstandig om eerst even van tevoren contact op te nemen ,dit is in verband met onze snel wisselende voorraad .
Garage Gelderland is een autobedrijf dat beschikt over een zeer gevarieerd aanbod in jong gebruikte occasions. Wij hebben altijd minimaal 50 occasions voor

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Ford S-MAX | Wel goed, niet gek

Achter de Ford S-Max zit een bijzonder verhaal. Na het ontwikkelen van de Galaxy had Ford onderdelen en productie-capaciteit over. Was daar misschien iets nuttigs mee te doen? Na heel veel onderzoek, talloze klanten-panels en vele conceptcars vond Ford het antwoord: de S-Max. Deze knotsgekke MPV overtrof het succes van de Galaxy. Daarom is het nu tijd voor de nieuwe, tweede generatie S-Max.

Autotest | Ford S-MAX Wel goed, niet gek

De S-Max was ooit de knotsgekke MPV van Ford. De nieuwe S-Max is een prima MPV, maar geen bijzondere auto. Voor wie wel een MPV nodig heeft, maar liever een design-auto had willen hebben. Niks mis mee

Plus

  • uiterst comfortabel
  • vooruitstrevende, bruikbare elektronica
  • prima rijeigenschappen

Min

  • niet zo opwindend als vorige generatie
  • fors verbruik
  • matige binnenruimte gezien de buitenmaten

Conclusie

Met de eerste S-Max zette Ford een uniek product neer. Voor het eerst werd een MPV gekocht om het imago en niet om de ruimte. En dus waren de verwachtingen bij de testrit met de tweede generatie van de S-Max hooggespannen.

Helaas beantwoordt de nieuwe S-Max niet aan de hooggespannen verwachtingen. De nieuwe S-Max ziet er goed uit, staat bol van de innovatieve techniek en rijdt prima. Een verstandige keuze dus. Maar... daar gaat het niet om bij een S-Max! In vergelijking met de eerste generatie ontbreekt het de nieuwe S-Max aan charisma, eigenzinnigheid en rijplezier. Kortom: de nieuwe S-Max is wel goed, maar niet gek.

Deel deze advertentie