Bouwjaar | 06-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 418.919 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-635-H |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
€ 6.950,- excl. BTW
Algemeen
Bouwjaar | 06-09-2016 |
Categorie | Bedrijfswagen |
BTW / Marge | BTW |
Kmstand | 418.919 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | VZ-635-H |
Kleur | Wit Bod op je auto |
Brandstof | Diesel |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 2.198 cc |
Vermogen | 92 kW (125 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Auto Wientjes B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Veenhuizerweg 132 |
Postcode | 7325 AM |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)55 - 3231635 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autowientjes.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: Bestelbus
Technische informatie
Koppel: 350 Nm
Aantal cilinders: 4
Aanwezige accu: gekocht
Accu: 0 kWh
Ledig gewicht: 2.031 kg
Wielbasis: 330 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 3
Milieu
CO2-uitstoot: 194 g/km
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 183 (incl. BPM) - € 732 (incl. BPM) per kwartaal
Voor prijzen en informatie over export, bezoek onze exportwebsite: www.exportcarservice.eu.
De vermelde prijs voor Nederland betreft een meeneemprijs en is gebaseerd op een aankoop zonder garantie. Onderhoud en aanvullende garantiepakketten bieden wij u graag tegen meerprijs aan.
WILT U DEZE AUTO FINANCIEREN? Dat kan! Neem vrijblijvend met ons contact op.
Let op: wij adviseren u om vooraf te bellen om te controleren of het voertuig nog beschikbaar is, en of er eventueel bijzonderheden zijn, dit om eventuele teleurstelling te voorkomen.
Telefoonnummer: 055 - 323 1635
Indien u interesse heeft in dit voertuig, belt of mailt u ons dan. Dan weten wij dat u serieus geïnteresseerd bent.
De informatie in onze advertenties over opties en/ of accessoires zijn naar beste geweten samengesteld, echter kunnen er geen rechten aan ontleent worden.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Ford E-Transit | De grote Transit(ie)
Net als de meeste andere merken is Ford bezig met de overstap naar elektrische aandrijving. Anders dan de meeste andere merken heeft Ford een groot aanbod van bedrijfswagens en ook die worden allemaal elektrisch. Daarvan is nu het grootste model aan de beurt: de Transit ondergaat de transitie tot elektrische auto!
De Ford E-Transit is een grote bus met elektrische aandrijving. Dat zorgt voor lagere kosten en beduidend meer comfort, zelfs in het weggedrag. De E-Transit biedt dezelfde ruimte als de diesel.
Plus
- enorme stap vooruit in rijeigenschappen
- even ruim als iedere andere Transit
- rijke, moderne uitrusting
Min
- onnodig grote draaicirkel (geen motor voorin!)
- geen digitale binnenspiegel
- onhandige locatie laadaansluiting
Conclusie
De Ford Transit is nu ook beschikbaar als geheel elektrische E-Transit. Dat is goed nieuws voor klanten, chauffeurs en wagenparkbeheerders. Klanten zullen blij zijn dat de straat niet meer naar diesel ruikt nadat een pakket- of boodschappenbezorger is langs geweest.
De chauffeur ervaart de E-Transit als een grote stap vooruit dankzij de rust, souplesse en verfijning. Die rust en souplesse komen op het conto van de elektromotor. De verfijning komt tevens van de aankleding, uitrusting en het aangepaste onderstel.
Wagenparkbeheerders hebben dankzij "Ford Pro" een goed overzicht van het wagenpark en kunnen gebruik maken van aanvullende diensten om het werk makkelijker te maken. Zij zien dat de E-Transit een slimme balans tussen actieradius en laadgewicht biedt. Bovendien dalen de kilometerkosten en bedraagt de CO2-uitstoot nul. Want dat is waar het bij de grote Transit(ie) allemaal om draait!