Bouwjaar | 29-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.338 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 10-STB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 29-03-2010 |
Categorie | Sedan |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 191.338 km |
Deuren | 4 |
Kenteken | 10-STB-9 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 115 kW (157 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Harry van de Bunte Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Zwolseweg 431 |
Postcode | 7345 AG |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 22778469 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.harryvandebunteautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Maten en gewichten
Ledig gewicht: 1.413 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 500 kg)
Afmetingen (LxBxH): 4730 x 1850 x 1440 cm
Wielbasis: 271 cm
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 176 g/km
Emissieklasse: Euro 5
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,6 l/100km (1 op 9,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 5,9 l/100km (1 op 16,9)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal
Een hele mooie nette en fijn rijdende auto.
= Bedrijfsinformatie =
Voor meer informatie, of voor het maken van een afspraak kunt u ons altijd bereiken op 06-22778469. Wij verzoeken u vriendelijk altijd telefonisch contact op te nemen voordat u langs komt. Er worden geen extra afleverkosten berekend bij onze occasions. Aan de specificaties in deze advertenties kunnen geen rechten worden ontleend. Met vriendelijk groet, Harry van de Bunte
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda Accord | Hooggespannen verwachtingen
Kijk eens naar het gezicht van de bestuurder van een Honda Accord. Tien tegen één dat er een brede grijns op staat. Dat komt doordat de Accord bij introductie in 2003 zo vooruitstrevend was, dat hij op veel punten de top in z'n segment vormde. Nu is het tijd voor een geheel nieuwe Accord. Weet de auto opnieuw alle verwachtingen te overtreffen?
De nieuwe Honda Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Plus
- sublieme 2.0 iVTEC motor
- moderne techniek
- prettige stoelen
Min
- matig weggedrag in extreme situaties
- minder vooruitstrevend dan de voorganger
Conclusie
Weet de nieuwe Honda Accord de hooggespannen verwachtingen waar te maken? Is de auto nog beter dan de voorganger en zo spannend als de prototypes deden vermoeden? Helaas niet. De nieuwe Accord kent geen onoverkomelijke nadelen, maar is op weinig punten zo veel beter dan de concurrentie dat hij er uitspringt zoals de voorganger dat wel deed.
Het sterkste punt is de 2.0 liter benzinemotor die dankzij iVTEC-techniek prima presteert en uitzonderlijk zuinig omspringt met brandstof. Dankzij vooruitstrevende elektronica worden ongelukken effectief voorkomen, alhoewel een betere wegligging nog zinvoller zou zijn. De uitrusting is modern en compleet. Daarnaast weet de nieuwe Accord zich te onderscheiden met de moderne vormgeving.