vorige 1 van 258 volgende

Honda Civic 1.3 Hybrid / Airco / CruiseControl / Automaat /

€ 4.745,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 26-03-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.644 km
Deuren 4
Kenteken 68-HXT-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Honda Civic 1.3 Hybrid / Airco / CruiseControl / Automaat /


€ 4.745,-

Algemeen

Bouwjaar 26-03-2009
Categorie Sedan
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 254.644 km
Deuren 4
Kenteken 68-HXT-3 Verzekeren
Kleur Zwart Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Automaat
Motorinhoud 1.339 cc
Vermogen 70 kW (95 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Topper Auto
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Koelenhofstraat 7
Postcode 4004 JR
Plaats Tiel
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 17114152 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.topperauto.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • automatic climate control
  • cd wisselaar
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Bandenmaat: 195/65 R15
Acceleratie (0-100): 12,1 s
Topsnelheid: 185 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 455 x 175 x 143 cm
Wielbasis: 264 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.268 kg
Laadvermogen: 452 kg
GVW: 1.720 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 5

Milieu
CO2-uitstoot: 109 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 4

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 4,6 l/100km (1 op 21,7)
Brandstofverbruik in de stad: 5,2 l/100km (1 op 19,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,3 l/100km (1 op 23,3)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 171 - € 193 per kwartaal

Deze Honda Civic komt uit 2009, werd geleverd van 01-02-2006 tot 31-01-2010 en kostte toen € 24.550,-. Deze originele Nederlandse personenauto staat sinds 2009 op kenteken, is voorzien van een benzine én een elektriciteit-motor, heeft een maximum vermogen van 70 kW (95 PK) en een cilinderinhoud van 1339 cc.

De personenauto heeft een topsnelheid van 185 km per uur en bereikt vanuit stilstand de 100 km/u in 12,1 seconden. Het verbruik van deze personenauto is gemiddeld 4,6 liter per 100 km en hij weegt 1268 kg. De APK is geldig tot 24-04-2025 en de wegenbelasting bedraagt gemiddeld € 198,25 per kwartaal.

= Bedrijfsinformatie =

GEEN bijkomende Aflever of Rijklaar maak kosten

Topper Auto is een universeel autobedrijf. Onze bouwjaren, tellerstanden en prijzen zijn exact vermeld en inruil van uw huidige auto is bij ons altijd mogelijk. Elke occasion word afgeleverd met NAP certificaat en een geldige Apk. Ook is het financieren en verzekeren van uw nieuwe aankoop via ons mogelijk.

Al onze occasions zijn uitsluitend op afspraak te bezichtigen, daarom verzoeken wij u vriendelijk van te voren te bellen voor een afspraak.

Inruil Mogelijk!

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie