Honda Civic 2.0 Type R | 359 PK | Schaalstoelen | 19 Lichtmetaal | Camera | Parkeersensoren | Lane Assist | Dodehoeksensor | Navigatie | DAB | LED | Van Drie Per

€ 33.900,-

Bouwjaar 07-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.535 km
Deuren 5
Kenteken SB-963-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Honda Civic 2.0 Type R | 359 PK | Schaalstoelen | 19 Lichtmetaal | Camera | Parkeersensoren | Lane Assist | Dodehoeksensor | Navigatie | DAB | LED | Van Drie Per


€ 33.900,-

Algemeen

Bouwjaar 07-03-2016
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 95.535 km
Deuren 5
Kenteken SB-963-G Verzekeren
Kleur Blauw Bod op je auto
Brandstof Benzine
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.996 cc
Vermogen 228 kW (311 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Frans Wientjes Auto's B.V.
Contactpersoon Michael Derks
Adres Land van de Dierenriem 44
Postcode 7324 AA
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3034222 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.franswientjesautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • achterspoiler
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • cruise control
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • mistlampen (voor)
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • radio/cd speler
  • regensensor
  • sportstoelen
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging
  • traction control

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: sep 2015 - mei 2017

Technische informatie
Koppel: 400 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 50 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 5,7 s
Topsnelheid: 270 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 439 x 188 x 146 cm
Wielbasis: 259 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.353 kg
Laadvermogen: 347 kg
GVW: 1.700 kg

Interieur
Interieur: Rood, Alcantara
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 170 g/km
Energielabel: E
Emissieklasse: Euro 6

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 7,3 l/100km (1 op 13,7)
Brandstofverbruik in de stad: 9,4 l/100km (1 op 10,6)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,1 l/100km (1 op 16,4)

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Aantal eigenaren: 2
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 194 - € 220 per kwartaal

Ontspannen en zorgeloos autorijden, dat doet u met deze Honda Civic. De krachtige motor geeft deze Honda uitstekende prestaties. Opvallend zijn de stoere sportstoelen, die zorgen voor een onwrikbare zit in de scherpe bochten. Ook 19 inch lichtmetalen velgen, sportonderstel, donker getint glas achter, zwarte hemelbekleding, LED-achterlichten, elektrisch bedienbare ramen achter, elektrisch inklapbare buitenspiegels en LED-dagrijverlichting horen tot de voorzieningen op deze auto.

U kunt het audiosysteem met DAB-ontvangst en het navigatiesysteem bedienen met de knoppen op het stuur of zelf met uw stem. Het spreekt voor zich dat een auto als deze ook van climate control links en rechts gescheiden is voorzien. De automatisch inschakelbare verlichting en regensensor zorgen dat onderweg automatisch de verlichting en de ruitenwissers worden ingeschakeld. Dankzij de parkeersensoren voor en achter kunt u met een gerust hart in de kleinste gaatjes inparkeren. Daarmee nemen ze u veel werk uit handen. Starten en lopen, zonder contactsleutel. De keyless start signaleert de elektronische sleutel die u mee heeft en een druk op de startknop is voldoende. U bent in deze Honda ook voorzien van lederen versnellingspook, verstelbaar stuur, automatisch dimmende binnenspiegel, boordcomputer, isofix-aansluiting, centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en bagage afdekhoes.

De nieuwste veiligheidssystemen komen in deze Honda Civic samen. Minder remweg, meer veiligheid: de Brake Assist haalt het beste uit het remsysteem als het erop aankomt. Als een fiets of ander voertuig zich in de dode hoek bevindt, waarschuwt het actieve dodehoekdetectie. Dit helpt ernstige ongelukken voorkomen. Heuvelop, heuvelaf. En opeens moet u stilstaan. Geen probleem, de hill hold control houdt deze Honda Civic perfect op z?n plaats tot u weer verder rijdt. Dankzij de lane assist blijft u keurig binnen de lijnen op de weg.

Maak gerust een proefrit voordat u beslist. Deze Honda zal u niet teleurstellen. Even bellen en het is geregeld!

= Bedrijfsinformatie =

Frans Wientjes Auto's, uw B

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda Civic | Tien voor tien

Honda introduceert de tiende generatie van de Civic. In de loop der tijd heeft de Civic zich duidelijk ontwikkeld, maar steeds koos de fabrikant een andere insteek. Bovendien verschilde de compacte Honda per continent en was een "Civic" niet overal ter wereld dezelfde auto. Met de nieuwste generatie zegt Honda zichzelf te hebben hervonden. Verdient de tiende Civic een tien?

Autotest | Honda Civic Tien voor tien

Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd.

Plus

  • uitmuntende rijeigenschappen
  • doordachte ergonomie
  • volop ruimte

Min

  • onhandig groot
  • geen hybride of elektrische versie beschikbaar

Conclusie

Verdient de tiende generatie van de Honda Civic een tien? Het antwoord op die vraag is persoonlijk. Honda heeft alles in het werk gesteld om de Civic tot de best rijdende auto in zijn segment te maken en een test leert dat de fabrikant grotendeels in die opzet is geslaagd. Het ligt echter aan de bestuurder of dat wel of geen doorslaggevend argument is.

Wie de Civic gebruikt als gezinsauto, merkt weinig van de superieure rijeigenschappen. Dan tellen de bovengemiddelde ruimte, de doordachte ergonomie, het hoge veiligheidsniveau, de moderne uitrusting en de hoge mate van comfort. De motoren deugen, maar een hybride of elektrische variant ontbreekt jammerlijk. Als gezinsauto scoort de Civic daarom een dikke voldoende, maar het verschil met de concurrentie zit slechts in de details.

Autoliefhebbers die van iedere kilometer een feestje willen maken, zullen de Civic het meest waarderen. Wanneer de auto wordt aangespoord, gaat de Civic steeds net even verder dan gemiddeld en/of blijven nadelen die andere auto's kennen uit. Daarmee is de nieuwe Civic trouw aan het originele concept, waardoor de tiende Civic zeker een tien waard is.

Deel deze advertentie