Bouwjaar | 25-10-2002 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.060 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-LB-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 7.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 25-10-2002 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 169.060 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 42-LB-LP Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | car4all |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Deventerstraat 572 |
Postcode | 7325 XZ |
Plaats | Apeldoorn |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 82244932 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 4 versnellingen, Automaat
Bandenmaat: 205/65 R16
Acceleratie (0-100): 11,9 s
Topsnelheid: 167 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 175 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.458 kg
Laadvermogen: 502 kg
GVW: 1.960 kg
Max. trekgewicht: 1.200 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Zwart
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 221 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 3
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9,3 l/100km (1 op 10,8)
Brandstofverbruik in de stad: 12,3 l/100km (1 op 8,1)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Schade: schadevrij
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
hierbij aangeboden bij car4all,
een zeer nette en goed rijdende Honda CR-V AUTOMAAT van het bouwjaar 2002.
het is een origineel Nederlands geleverde auto met een correcte kilometerstand.
NAP zie vinkje.
auto rijdt en schakelt zeer goed.
geen mankementen of storingen.
rijdt en schakelt zoals het hoort.
De Honda is uiteraard dealeronderhouden vanaf begin tot heden.
zie foto's!
auto is uitgevoerd met de goeie opties hier volgen een aantal x opties,
airco
4X elektrische ramen
parkeersensoren
Cruise control
centrale vergrendeling
elektrische verstelbare spiegels
en nog een x aantal opties, zie optielijst..
zitten nog zeer goede banden onder
remt nog hartstikke goed.
totaal geen mankementen niks mis mee..
instappen en rijden.
7995
alle inruilmogelijk
inruilprijs 8395
car4all
Apeldoorn
7325 XZ
Deventer straat 572
bellen is sneller 0682244932
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!