Bouwjaar | 18-09-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-SBF-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
€ 6.999,-
Algemeen
Bouwjaar | 18-09-2007 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 236.000 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 25-SBF-5 Verzekeren |
Kleur | Grijs Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Automaat |
Motorinhoud | 1.997 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Autobedrijf Leeuwis B.V. |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Ambachtsweg 11 |
Postcode | 3771 MG |
Plaats | Barneveld |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 16688110 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.autobedrijfleeuwis.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Automaat
Acceleratie (0-100): 12,2 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 182 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.504 kg
Laadvermogen: 576 kg
GVW: 2.080 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Interieurkleur: Beige
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 195 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 8,2 l/100km (1 op 12,2)
Brandstofverbruik in de stad: 10,9 l/100km (1 op 9,2)
Brandstofverbruik op de snelweg: 6,7 l/100km (1 op 14,9)
Staat
Aantal sleutels: 2
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Hier staat een fijne en luxe vierwiel aangedreven CRV met originele kilometers. Automatisch regelbare airco, climate + cruise control, centraal op afstand, geďntegreerde audio af-fabriek, elektrisch pakket inclusief inklapbare spiegels, leder interieur met armleuningen en verwarmde zetels, licht- en regen sensor, navigatie met kaartweergave, parkeerhulp voor en achter, sportvelgen 18 inch, trekhaak, xenon verlichting met koplampsproeiers, en (wat wij vinden) als puntje op de i het panoramdak.
De APK is tot 16-05-2025 geldig, reservesleutel en het Tellerrapport (NAP) zijn aanwezig.
Onderhoudsvrije distributieketting, in Nederland 2 eigenaren gehad.
Dus zoekt u een goede én betrouwbare auto(maat) en accepteert u de sporen van gebruik?
Kom langs en start hier het avontuur met deze onverwoestbare Japanner!
Wij hebben onze auto scherp én realistisch geprijsd, inruil is mogelijk echter kunnen wij daar dan ook geen hoofdprijzen voor geven ; dank voor het begrip ;)
= Bedrijfsinformatie =
Wij werken graag op afspraak, wilt u een afspraak maken neem gerust contact op met ons.
Dagelijks van 08:00 tot 17:00 , op zaterdag van 08:00 tot 15:00 , en op zondag zijn wij gesloten.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!