Bouwjaar | 31-10-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-RZ-VB Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 31-10-2005 |
Categorie | Terreinwagen/Pick Up |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | 216.598 km |
Deuren | 5 |
Kenteken | 07-RZ-VB Verzekeren |
Kleur | Zilver Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.998 cc |
Vermogen | 110 kW (150 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | Zijderveld Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | De Hofstede 63 |
Postcode | 4033 BV |
Plaats | Lienden |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
Telefoon | +31 (0)344 - 601460 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | www.zijderveldautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Algemene informatie
Carrosserievorm: SUV
Technische informatie
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 5 versnellingen, Handgeschakeld
Bandenmaat: 225/60 R18
Acceleratie (0-100): 10,8 s
Topsnelheid: 177 km/u
Maten
Afmetingen (LxBxH): 453 x 175 x 168 cm
Wielbasis: 263 cm
Gewichten
Ledig gewicht: 1.473 kg
Laadvermogen: 517 kg
GVW: 1.990 kg
Max. trekgewicht: 1.500 kg (ongeremd 600 kg)
Interieur
Aantal zitplaatsen: 5
Milieu
CO2-uitstoot: 215 g/km
Energielabel: D
Emissieklasse: Euro 4
Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 9 l/100km (1 op 11,1)
Brandstofverbruik in de stad: 11,5 l/100km (1 op 8,7)
Brandstofverbruik op de snelweg: 7,6 l/100km (1 op 13,2)
Historie
Onderhoudsboekjes: Aanwezig
Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 217 - € 246 per kwartaal
Met hun doordachte ontwerpen en hoge kwaliteit onderscheiden de Japanse auto's zich al tientallen jaren. Ook dit is weer zo'n bijzonder goede Japanse auto. De aandrijving van deze Honda wordt verzorgd door een viercilinder 2.0 i motor en een handgeschakelde vijfversnellingsbak. Spierkracht en onverzettelijkheid worden meegeleverd in de vorm van vierwielaandrijving. Bij de rijke uitrusting horen ook 18 inch sportvelgen, dakrailing, getint glas, in delen neerklapbare achterbank, elektrisch bedienbare en verwarmde buitenspiegels en elektrisch bedienbare ramen voor.
Het audio-installatiesysteem is zo ontworpen dat u het vanaf het stuurwiel kunt bedienen, zodat u veilig kunt blijven rijden en uw ogen op de weg kunt houden. De aanwezige parkeersensoren zijn de ultieme hulp om te laten weten hoeveel ruimte er nog is om te manoeuvreren. Het spreekt voor zich dat u in deze auto ook airconditioning aantreft. Ook centrale deurvergrendeling met afstandsbediening en boordcomputer horen tot de voorzieningen op deze auto.
We laten u deze auto graag helemaal zien. Belt u ons voor een afspraak om deze zeer nette Honda te komen bekijken ? Ons telefoonnr : 0344-601460..Zijderveldauto,s te Lienden.
= Bedrijfsinformatie =
......ZIE OOK ONS VERDERE AANBOD VAN AUTO,S.....INRUIL VAN UW HUIDIGE AUTO IS BIJ ONS EVENTUEEL MOGELIJK....TYPE EN SPECIFICATIEFOUTEN ZIJN VOORBEHOUDEN......ONZE OPENINGSTIJDEN ZIJN: MAANDAG T/M VRIJDAG 08.00-12.30---13.00 TM 18.00 uur.ZATERDAG 09.00 T/M 16.00 uur....ZONDAG EN FEESTDAGEN GESLOTEN...........................
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-V | Verstand komt met de jaren
Honda was er op tijd bij. Toen de SUV populair werd, was Honda meteen van de partij met de eerste generatie van de CR-V (1997). Inmiddels is het tijd voor de vijfde generatie van deze Sports Utility Vehcile van Honda. Hoe gaat Honda dit keer met de tijd mee?
De 5e generatie van de Honda CR-V is modern en comfortabel. De hybride verdient de voorkeur boven de 1.5 liter benzinemotor. Het weggedrag is prima.
Plus
- comfortabel
- zeer ruim, ook achterin
Min
- fors verbruik 1.5 liter motor
- achterklep opent niet hoog genoeg
Conclusie
Honda introduceert de vijfde generatie van de CR-V. Terwijl de eerste generatie nog een echte SUV was, is deze vijfde generatie meer een crossover. Dankzij slimme indeling van de binnenruimte is de binnenruimte desondanks riant. Bovendien zorgt de lagere bouw voor een stabieler weggedrag en minder rijgeluiden.
Voor het eerst is de CR-V met zowel een traditionele verbrandingsmotor als met hybride-aandrijving leverbaar. Nadat beide versies zijn getest luidt de conclusie dat de 1.5 liter turbomotor goed is, maar de hybride beter. De hybride is sterker, stiller en zuiniger terwijl de meerprijs gering is. Ook in dat opzicht is de CR-V met de jaren een stuk slimmer geworden!