Bouwjaar | 2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Algemeen
Bouwjaar | 2012 |
Categorie | Sportwagen/Coupé |
BTW / Marge | Marge Financieren |
Kmstand | - |
Deuren | 3 |
Kenteken | - Verzekeren |
Kleur | Overige Bod op je auto |
Brandstof | Benzine |
Transmissie | Handgeschakeld |
Motorinhoud | 1.497 cc |
Vermogen | 84 kW (114 pk) |
Aanbieder
Bedrijfsnaam | H. Kok Auto's |
Contactpersoon | Afdeling verkoop |
Adres | Tolweg 35A |
Postcode | 3851 SL |
Plaats | Ermelo |
Provincie | Gelderland |
Land | Nederland |
GSM | +31 (0)6 - 55797828 bel telefoonnummer toon telefoonnummer |
Website | hkokautos.nl |
e-mail sturen |
Bijzonderheden meld een fout
Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA GT
- Merk: Honda
- Model: CR-Z
- Carrosserievorm: Coupé
- Aantal deuren: 3
- Brandstofsoort: Benzine
- Bouwjaar: 2012
- Transmissie: Handgeschakeld
- Motorinhoud: 1497 cc
- Aantal cilinders: 4
- Vermogen: 84 kW / 114pk
- Ledig gewicht: 1119 kg
- Aantal zitplaatsen: 4
- Verbruik: 5 l/100 km
- BTW/Marge: Marge, de BTW is niet aftrekbaar
Comfort
- Boordcomputer
- Cruise control
Exterieur
- Buitenspieg.elektr.verstel -verwarmb.+inklapbaar
- Centrale vergrendeling met afstandsbediening
- Dimlichten automatisch en regensensor
- Extra getint glas achter
- Koplampreiniging
- Lichtmetalen velgen 16"
- Mistlampen voor
- Parkeersensor achter
- Xenon koplampen
Infotainment
- Radio-CD/MP3 speler
- Stuurwiel multifunctioneel
Interieur
- Armsteun voor
- Bestuurdersstoel in hoogte verstelbaar
- Electronic climate control
- Elektrische ramen voor
- Hoofdsteunen anti-whiplash
- Lederen stuurwiel
- Stuur verstelbaar
- Stuurbekrachtiging snelheidsafhankelijk
- Voorstoelen verwarmd
Overige
- Anti Blokkeer Systeem
- Bestuurdersairbag
- Bluetooth telefoonvoorbereiding
- Brake Assist System
- Elektronische remkrachtverdeling
- Hoofd airbag(s) achter
- Hoofd airbag(s) voor
- Passagiersairbag
- Zij airbag(s) voor
Veiligheid
- Alarm klasse 1(startblokkering)
- Alarmsysteem
- Hill hold functie
H. Kok Auto's
Tolweg 35A
3851SL Ermelo
0655797828
info@hkokautos.nl
hkokautos.nl
We hebben ons uiterste best gedaan om alle informatie in deze advertentie correct weer te geven. Er kunnen echter geen rechten worden ontleend aan de verstrekte informatie in de advertentie. Vertrouw niet alleen op deze informatie maar controleert u altijd zelf de zaken welke voor u belangrijk zijn en uw beslissing zouden kunnen beïnvloeden. Neem contact op met de verkoper voor uw aanvullende vragen.
Basisdekking voor uw auto
Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.
WA
Wettelijke Aansprakelijkheid
- Schade aan anderen
WA+
Beperkt Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
All Risk
Volledig Casco
- Schade aan anderen
- Diefstal, brand en ruitschade
- Aanrijding met loslopende dieren
- Nieuwwaarderegeling
- Schade aan uw eigen auto
E-mail aanbieder
Autotest
Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht
Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.
Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.
Plus
- Zeer zuinig
- Volop rijplezier
- Spannende vormgeving
Min
- Onoverzichtelijk
- Weinig hoofdruimte
- Hard/goedkoop plastic in interieur
Conclusie
De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.
Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.
Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.