vorige 1 van 264 volgende

Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA S / HYBRID / AIRCO / CRUISE

€ 6.999,-

afbeelding vergroten
Bouwjaar 07-01-2012
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.693 km
Deuren 3
Kenteken 51-TDT-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Honda CR-Z 1.5 i-Vtec IMA S / HYBRID / AIRCO / CRUISE


€ 6.999,-

Algemeen

Bouwjaar 07-01-2012
Categorie Sportwagen/Coupé
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 239.693 km
Deuren 3
Kenteken 51-TDT-5 Verzekeren
Kleur Wit Bod op je auto
Brandstof Hybride
Transmissie Handgeschakeld
Motorinhoud 1.497 cc
Vermogen -

Aanbieder

Bedrijfsnaam M. van Zon Auto's
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Industrieweg 13A
Postcode 5324 JX
Plaats Ammerzoden
Provincie Gelderland
Land Nederland
GSM +31 (0)6 - 51649889 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.vanzonautos.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (achter)
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • boordcomputer
  • centr. deurvergr. (afstandbediening)
  • electr. bedienbare buitenspiegels
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • in hoogte verstelbaar stuur
  • radio/cd speler
  • startonderbreker
  • stuurbekrachtiging

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: mei 2010 - mrt 2013

Technische informatie
Vermogen brandstofmotor: 85 kW (116 PK)
Koppel: 145 Nm
Aantal cilinders: 4
Transmissie: 6 versnellingen, Handgeschakeld
Tankinhoud: 40 liter
Aandrijving: Voorwielaandrijving
Acceleratie (0-100): 9,9 s
Topsnelheid: 200 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 408 x 175 x 140 cm
Wielbasis: 243 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.119 kg
Laadvermogen: 401 kg
GVW: 1.520 kg

Interieur
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu
CO2-uitstoot: 117 g/km
Energielabel: A
Emissieklasse: Euro 5

Verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 5 l/100km (1 op 20,0)
Brandstofverbruik in de stad: 6,1 l/100km (1 op 16,4)
Brandstofverbruik op de snelweg: 4,4 l/100km (1 op 22,7)

Onderhoud, historie en staat
Aantal eigenaren: 2
APK: Nieuwe APK bij aflevering

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: € 139 - € 151 per kwartaal

= Bedrijfsinformatie =

Telefoon : 073 - 7370434

Inruil van uw huidige auto is geen probleem!

U kunt ook whats appen. 073 7370434

Kijk op onze website voor meer occasions : www.vanzonautos.nl

Ons bezoekadres is:
Industrieweg 13-a
5324 JX Ammerzoden

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda CR-Z | Voortschrijdend inzicht

Wie nu 30 a 40 jaar oud is, keek als tiener waarschijnlijk verlekkerd naar de Honda CRX. Dankzij het veelbelovende uiterlijk en de bijbehorende prestaties was de CRX destijds een uiterst begeerlijke auto. De student van toen kon de benzine nog niet betalen, laat staan de hele auto. Wie nu een CRX zoekt, ziet zich geconfronteerd met afgetrapte, opgevoerde of uitgebouwde exemplaren waar alle charme van weleer van af is. Er is echter een oplossing: de CR-Z.

Autotest | Honda CR-Z Voortschrijdend inzicht

Wie de CR-Z ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen.

Plus

  • Zeer zuinig
  • Volop rijplezier
  • Spannende vormgeving

Min

  • Onoverzichtelijk
  • Weinig hoofdruimte
  • Hard/goedkoop plastic in interieur

Conclusie

De Honda CRX was in de jaren '90 een luide, opdringerige, driftige, nerveuze sportwagen. De CR-Z heeft een even scherpe besturing, maar daarmee houdt de vergelijking op. De prestatiesdrang van weleer heeft plaatsgemaakt voor een milieuvriendelijke en bijtellingsvriendelijke hybride-aandrijving. Daarmee zijn de prestaties nog altijd voldoende, maar snel is de CR-Z zeker niet.

Een auto als deze wordt vaak als tweede auto gekocht. Zo'n auto rijdt weinig kilometers per jaar en dan gaan prestaties en rijplezier voor verbruik en bijtelling. Gezien de huidige verkoopcijfers zou een ouderwets sportieve CR-Z misschien succesvoller zijn geweest.

Wie de CR-Z juist ziet als een volwassen versie van de CRX zal het eens zijn met de keuze van Honda. Bijtelling en een laag verbruik zijn anno 2012 de belangrijkste reden om een auto te kopen en daar speelt de CR-Z perfect op in.

Deel deze advertentie