Honda E Advance 17 - All in rijklaar | Lederen int. | 1e Eig | Dealer ond.

€ 22.950,-

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.948 km
Deuren 5
Kenteken K-973-BN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Honda E Advance 17 - All in rijklaar | Lederen int. | 1e Eig | Dealer ond.


€ 22.950,-

Algemeen

Bouwjaar 24-11-2020
Categorie Hatchback
BTW / Marge Marge Financieren
Kmstand 49.948 km
Deuren 5
Kenteken K-973-BN Verzekeren
Kleur Grijs Bod op je auto
Brandstof Electro
Transmissie Automaat
Motorinhoud -
Vermogen 113 kW (154 pk)

Aanbieder

Bedrijfsnaam Wesselink Apeldoorn B.V.
Contactpersoon Afdeling verkoop
Adres Laan van de Dierenriem 35
Postcode 7324 AB
Plaats Apeldoorn
Provincie Gelderland
Land Nederland
Telefoon +31 (0)55 - 3602386 bel telefoonnummer toon telefoonnummer
Website www.honda-wesselink.nl
E-mail e-mail sturen

Auto online verzekeren?

Bereken uw premie direct online!

Opties

  • abs
  • airbag bestuurder
  • airbags (voor)
  • airconditioning
  • alarmsysteem
  • automatic climate control
  • cruise control
  • electr. bedienbare ramen (rondom)
  • electr. bedienbare ramen (voor)
  • getint glas
  • lederen bekleding
  • lichtmetalen velgen
  • metallic lak
  • navigatiesysteem
  • parkeersensor
  • regensensor
  • startonderbreker
  • stoelverwarming

Auto direct verkopen?

Laat je auto vandaag nog gratis taxeren en
ontvang direct een bod per e-mail.

Bijzonderheden meld een fout

Algemene informatie
Modelreeks: okt 2019 - 2024

Technische informatie
Koppel: 315 Nm

Aandrijving
Actieradius: 220 km

Transmissie
Transmissie: 9 versnellingen, Automaat

Asconfiguratie
Aandrijving: Achterwielaandrijving

Prestaties
Acceleratie (0-100): 8,3 s
Topsnelheid: 145 km/u

Maten
Afmetingen (LxBxH): 389 x 175 x 150 cm
Wielbasis: 253 cm

Gewichten
Ledig gewicht: 1.495 kg
Laadvermogen: 375 kg
GVW: 1.870 kg

Accu
Accu: 35 kWh, Type lithium-ion
Accu laden: Type 2, 3-fasen, 6.6 kW, 43 km actieradius per uur, compleet vol in 5 uur en 22 minuten
Accu snelladen: Combined Charging System, 60 kW, 245 km actieradius per uur, compleet vol in 0 uur en 28 minuten

Interieur
Interieurkleur: Bruin
Aantal zitplaatsen: 4

Milieu en verbruik
Gemiddeld brandstofverbruik: 17,8 l/100km (1 op 5,6)
Gemiddeld elektriciteitsverbruik: 16 kWh/100km
CO2-uitstoot: 0 g/km
Energielabel: A

Onderhoud, historie en staat
Onderhoudsboekjes: Aanwezig (dealer onderhouden)
Aantal eigenaren: 1
Aantal sleutels: 2 (2 handzenders)

Financiële informatie
Motorrijtuigenbelasting: geen

Garantie
Garantielabel: BOVAG Garantie (12 maanden)
BOVAG 40-Puntencheck: Ja
BOVAG Afleverbeurt: Ja

Overige informatie
Laadtijd normaal stopcontact: 09:51
Laadtijd aan krachtstroom aansluiting 3 fase: 01:36
Bruikbare accucapaciteit: 33.73 kWh
Ingeschatte actieradius: 193 km
Ingeschat verbruik: 20.22 kWh/100km
Actieradius praktijk zomer: 163 km
Actieradius praktijk winter: 141 km
Verbruik praktijk zomer: 19.9 kWh/100km
Verbruik praktijk winter: 23.84 kWh/100km

Wij leveren deze auto voor een all-in rijklaarprijs, dat is inclusief het "Wesselink Service Pakket":

o Een Onderhoudsbeurt conform fabrieksvoorschrift - Health check voor aflevering;
o 12 maanden BOVAG garantie;
o Een jaar lang / 20.000km gratis Honda Assistance (pechhulp Europa) / Of net zolang als u bij ons het onderhoud van uw Honda laat uitvoeren ;
o Voorzien van minimaal 12 maanden APK keuring;
o Interieur, exterieur intensief gereinigd en gepoetst;
o Gecontroleerde kilometerstand bij het RDW (Tellerrapport);
o Gratis einde garantiecheck.

Mogelijkheid tot verlenging van de garantie tot dat de Honda 10 jaar oud is of 200.000km heeft gereden i.c.m Honda Insurance Autoverzekering. Informeer bij onze verkoopadviseurs.

= Bedrijfsinformatie =

U bent van harte welkom bij onze vestigingen in Apeldoorn, Deventer en Emst. Autobedrijf Wesselink, kwaliteit gegarandeerd !

Autobedrijf Wesselink B.V. stelt het op prijs dat u geïnteresseerd bent in onze producten en diensten en een bezoek brengt aan één van onze sites. Hoewel de informatie op deze site permanent zo accuraat en actueel mogelijk wordt weergegeven, zijn wijzigingen in modellen, uitvoeringen, prijzen, technische specificaties, afbeeldingen, of andere informatie op deze site te allen tijde voorbehouden. Het is onmogelijk om transmissiefouten volledig uit te sluiten of daarvoor aansprakelijkheid te aanvaarden. Aan de inhoud van deze site kunnen op geen

Basisdekking voor uw auto

Kies voor WA+ of All Risk en verzeker ook schade aan uw eigen auto mee.

WA

Wettelijke Aansprakelijkheid

  • Schade aan anderen

WA+

Beperkt Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling

All Risk

Volledig Casco

  • Schade aan anderen
  • Diefstal, brand en ruitschade
  • Aanrijding met loslopende dieren
  • Nieuwwaarderegeling
  • Schade aan uw eigen auto

E-mail aanbieder

 

Autotest

Honda e | De Honda van de toekomst

Toen Honda het concept voor een elektrische compacte auto presenteerde tijdens de Internationale Autotentoonstelling van Frankfurt in 2017, was het meteen de ster van de show. Niet alleen het innemende uiterlijk, maar ook de unieke ergonomie en de geavanceerde techniek wisten indruk te maken. Bovendien was de timing goed, want de vraag naar elektrische auto's groeide destijds sterk en nu de auto daadwerkelijk te koop is, is de vraag naar elektrische auto's groter dan ooit tevoren. Is de "e" de auto waarmee Honda zichzelf weer op de kaart zet als volumemerk?

Autotest | Honda e De Honda van de toekomst

De Honda e is een kleine elektrische auto met de uitrusting en het comfort van een grote auto. Alleen de stevige prijs en de beperkte actieradius staan een doorslaand succes in de weg.

Plus

  • doordachte ergonomie
  • gedurfd concept
  • heel veel rijplezier

Min

  • beperkte actieradius
  • kleine bagageruimte
  • stevige prijs

Conclusie

Zal de "e" Honda op de kaart zetten als volume-merk? Bij een auto die de uitstraling en aaibaarheid heeft van een pandabeer is het moeilijk om kritiek te leveren, maar toch is het antwoord "nee". Het concept klopt namelijk niet. De "e" is ingericht als een gerieflijke huiskamer en de rijke uitrusting nodigt samen met de uitstekende rijeigenschappen uit tot lange ritten en intensief gebruik. En dat is exact waar de "e" niet geschikt voor is!

Daarbij klopt de prijs niet. Als de "e" 100 km meer op een accu had kunnen afleggen of enkele duizenden euro's minder had gekost, dan had Honda een regelrecht verkoopsucces in huis gehad. Nu spreekt de "e" slechts liefhebbers aan die vallen voor de unieke stijl, het levendige weggedrag, de vernieuwende ergonomie en de exclusiviteit. Voor de echte doorbraak is het daarom hopen op een facelift, want de "e" heeft het absoluut in zich om de Honda van de toekomst te worden.

Deel deze advertentie